Kierretankoa narun tilalle...
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4509 4510 [4511] 4512 4513 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
MRi, sulla on samanlaiset tuolit kuin meillä saunan terassilla, taas kerran hajosi alta, naru poikki.oon vissiin 2 kertaa vaihtanut narun niihin. Nyt riitti, Huomenna meen ostamaan kunnon tuolit tilalle.Oho. Meill noi tuolit on ollut vasta pari vuotta. Säilytetty sisällä kun ei olla oltu itse mökillä. Toistaiseksi ei ole ollut ongelmia. Yksi kaveri kirosi kasausta mutta ohjeita noudattamalla meillä meni se ihan jees. Ihan ok jakkarat muutoin. Kyse siis noista. https://ecofurnstore.fi/ MRi, sulla on samanlaiset tuolit kuin meillä saunan terassilla, taas kerran hajosi alta, naru poikki.oon vissiin 2 kertaa vaihtanut narun niihin. Nyt riitti, Huomenna meen ostamaan kunnon tuolit tilalle.Viime kesänä hinkkasin, öljysin ja narutin yhden tuolin... Siitä hommasta ei saa työllensä palkkaa, kun uuden tuolin saa jo alle 70 € hintaan. Olipahan jotain nyhrättävää. Vielä pitäisi toinen tuoli ja rahi kunnostaa. Taivasalla nuo tuolit ei kestä kesääkään. Kesärenkaat autoihin, peräkärry menee kesän nastoilla niin pienellä ajolla. Asuntovaunu vielä talvisäilössä niin siihen kesärenkaat kun saa omalle pihalle.
Caraatti pesty kattua myöten.
Kävin tekemässä uuden kausipaikkasopimuks en.
![]()
Ajeltu terveisiä ja katsastettu kirppis Wanha Pokki. Tavaraa oli talon täydeltä vaan eipä tällä kertaa tarttunut mitään mukaan. Ihan näkemisen arvoinen jos Peräseinäjoella muuten kulkee.
Koville otti mut pääsimpä vesille Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4509 4510 [4511] 4512 4513 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|