|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4495 4496 [4497] 4498 4499 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Siirretty koppia 584km. Vielä muistaa kevätteloille laitto tehdä.
Kävimmä mökillä lisäämässä linnuille evästä. Otettiin varastosta kulkimen kesäkalut mukaan ja tuotiin kausipaikalle autoon.
![]() Pudottelin loput jäät Hymerin katolta, mutta parempaa oli sähköpyörällä ajelu Päijänteen jäällä. Lunta vähän, mutta sen verran, että oli renkaille pitoa, ja pystyi ajelemaan jopa 30 km/h.
Tutkittu vuotavaa suihkua
Vähän tuli hiekkaa kadulta:Vieläkö sitä tuli? Silloin toista viikkoa sitten tuli, ei sen jälkeen. Tosin itse nyt Portugalissa ollut jonkin päivän. Ei kyllä tullut Huelvan nurkallakaan. Vieläkö sitä tuli? Silloin toista viikkoa sitten tuli, ei sen jälkeen. Tosin itse nyt Portugalissa ollut jonkin päivän. Ei kyllä tullut Huelvan nurkallakaan. Kaksi kertaa sitä tuli. Mulla oli auto kuukauden seisonassa niin oli kahden caliman hiekat. Eka oli 14.3 ja toinen 24.3. Tänään ajettu Murcian Ikean matkaparkkiin. Porukkaa aika hyvin. Lämmintä 8 astetta ja vettä sataa. Torstaina +23 pitäis olla. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4495 4496 [4497] 4498 4499 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|