Käytiin enkeljoukkion pienimmäisen kanssa kausipaikan grillikatoksessa makkaran paistossa.
Käytiin enkeljoukkion pienimmäisen kanssa kausipaikan grillikatoksessa makkaran paistossa.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4484 4485 [4486] 4487 4488 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Käytiin enkeljoukkion pienimmäisen kanssa kausipaikan grillikatoksessa makkaran paistossa. Mites siellä liikutaan tällaiseen aikaan...?Hiihtämällä, 17km tuli päivän saldoksi. Talvirasteilla tuli taas käytyy niinkuin joka lauauntai
Päivän eka kisa katsottu, Lotte Kopecky voitti Ja tokassa Pogacar'in veto oli käsittämätön! ![]() Ja tokassa Pogacar'in veto oli käsittämätön! Haastattelussa sanoi että viimmeiset viisi kilometriä olivat yhtä tuskaa eikä ollut olleenkaan varma että selviää kaupungin portin jälkeen viimeisestä noususta, ihme ukko ![]() Ja tänään alkaa Paris - nice ! Jumbo Visma kolmos voittoonKova poika tuo mun ex urheilija Roglic!
Porukat meni Siilinjärvelle hiihtämään. Minä mukaan ja yritin pienimmäistä pitää pystyssä ladulla. Sitten nisukaffeelle ja kotaan makkaran paistoon.
Jumbo Visma kolmos voittoon Harvompa hoidetaan homma noin tyylikkäästi! Porukat meni Siilinjärvelle hiihtämään. Minä mukaan ja yritin pienimmäistä pitää pystyssä ladulla. Sitten nisukaffeelle ja kotaan makkaran paistoon.Monen aikaan oli? Itse olin 11-13 siellä... Ylimääräiset harjoitukset suoritettu 6.3 muistopäivänä.
Kotia tulin. Eilen.
Sen verta kävi suojan puolella, että varovasti poistelin lumia Hymerin katolta. Reput vein varastoon odottamaan seuraavaa reissua. Viimeinen, se koneen ruumassa ollut, tulee kotiin vasta ylihuomenna. Ei ollut kerennyt Frankfurtin koneen vaihdon yhteydessä mukaan, kun ensimmäinen lento oli myöhässä. Toisinaan tuota sattuu, mutta olisiko vasta kolmas kerta tähän 21 vuoteen, kun olen enemmän reissannut. Halvimmat lennot kun on yleensä vaihdoilla, ei suorilla sinivalkoisilla. Useimpiin ei kyllä viimeksi mainittu lennäkään. Saas nähdä, kuinka pitkiin lomareissuihin näillä polttoaineen hinnoilla on varaa. Hinnannousu ja kulutuksen kasvu auton vaihdon myötä on tuplannut polttoainekulut parissa vuodessa. Ja pääseekö Finnlinesilla kulkemaan Itämerellä toukokuussa. Kausipaikka Uuraisiltako ratkaisu. Sähköpyörällä sinne. ![]() ^^ Neidin kanssa katseltiin lentoja jonnekin huhti toukokuussa. Milanoon m/p halvimmillaan 30.-/hlö suorat lennot Helsingistä.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4484 4485 [4486] 4487 4488 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|