Lähete tuli OYS:in kardiologille.Veren paineen olleet vähän koholla.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4483 4484 [4485] 4486 4487 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Lähete tuli OYS:in kardiologille.Veren paineen olleet vähän koholla.
Kävin terkkarissa näyttämässä olkapäätä. Sain siihen kortisonipiikin. Saapa nähdä, toimiiko?Itse sain viime vuoden loppupuolella kaksi kortisonipiikkiä. Diagnoosina oli mahdollinen jäätynyt olkapää. Leposäryt lähti noilla piikeillä. Olkaapäälle tehtiin ennen diagnoosia laaja magneettikuvaus. Valitettavasti piikit ei jeesaa siihen että etupuolella jänne napsuu ja takapuolella olkapäässä rustovauriota. Jumppaa fyssarin ohjeiden mukaan. Parasta ennen päiväys takana päin ![]() Parasta ennen päiväys on monelta mennyt. Minun polven rustot siivottiin tähystysleikkauksel la vajaa 10v sitten. Pari viikkoa sitten kaaduin ja tietty pahin isku kohdistui leikattuun polveen. Aika pitään tuo oireili ja mitään ei voi tehdä, tekonivel seuraavaksi
Jumppaa fyssarin ohjeiden mukaan.Toivottavasti on pätevä fyssari, kymmeniä ja kymmeniä kertoja niillä käynyt työnantajan laskuun , eipä niistä paljoa apua ole ollut. Mutta kuten kelan lääkäri totesi aikoinaan, kun mä täytän 50 niin selkävaivat jää taakse, tosin särkee loppuun saakka mutta liikunta kyky pysyy. No näin on mennyt Lähete tuli OYS:in kardiologille.Veren paineen olleet vähän koholla. Älä mene, kieltää kuiteskin kahvinjuonnin! ![]() Mulla oli vuosikausia verenpaine, ehkä vuosikymmeniä hiukan yli ylärajan. Lopulta lääkäri sanoi että pitäisi aloittaa lääkitys. Pyysin vielä mahdollisuutta kokeilla painon pudotusta. Pudotin painoa 4kg. Se auttoi, nyt on selvästi alle ylärajojen eikä tunnu missään. Suola pois pöydältä, ruokaan vähemmän suolaa, ei karkkeja usein, ei varsinkaan lakritsia. Niin ja eikä ota ruokaa lisää. Vain se yksi lautanen eikä ota isoa lautasta ahmiakseen. Paino on vieläkin 2-3kg ylipainon puolella.
Kävelty taas se noin 15 km, kuten lomalla usein. Tässä kaupungissa varsinkin, kun vaihtoehtona on oikeastaan vain venekyyti. No on sitäkin käytetty.
Kävin kuljettajan työpaikalla ottamassa kuvan. ![]() Tässä ennen nukkumaanmenoa otin vielä vuokrakämpän ikkunasta yhden. ![]() Huomenna jos lentäisi kotiin vähäksi aikaa. Sua tiiä, koska taas lähtee. Paremmin viihdyn muualla kuin kotipuolessa. Niin se on ollut aina. Älä mene, kieltää kuiteskin kahvinjuonnin!Niin siinä käy varmasti. ![]() Toivottavasti OYS:ssa on pätevät lääkärit.TK-lääkäreistä on lähes pelkästään huonoja kokemuksia. Noin 5 vuotta sitten kaaduin jäätiköllä tuossa pihassa ja ensimmäiset 2 viikkoa ei pystynyt autossa istumaan. TK:ssa olen kolme kertaa käynyt kipeän selän takia eikä kertaakaan ole päässyt esim. röntgeniin. Aina tulee kommentit että selkä on kulunut.Herkästi se kuluu jos yhden kaatumisen aikana ehti kulua.Burana 800:n kanssa nyt mennään. Ei nyt kuiteskaan sairauskertomusta. Eilen kävin kaupan ovella spr lipasta helistämässä. Ei pahoin helissy, oli niin täynnä paperia!! Kyllä kansan käsi on karttuisa. Moni pysähtyi juttelemaan.
Lähetetty minun SM-F900F laitteesta Tapatalkilla Mökillä, ei ollut ihan tasainen tuo parkkipaikka
![]()
Käytetty/tehty covidkotitesti. Vaimolla tauti.
Saavuttu Seitsemiseen, reppuun pakattu olut, vesipullo, suklaapatukka ja grillattavaa
Särkilammen marjatila kutsuu🎿😎Saavuttu Seitsemiseen, reppuun pakattu olut, vesipullo, suklaapatukka ja grillattavaaMites siellä liikutaan tällaiseen aikaan...? Asentajaoppilaan kans käytiin töissä vaihtamassa Pösön jakovitja, taas saa ajella seuraavat 175 tuhatta huoletonta kilometriä
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4483 4484 [4485] 4486 4487 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|