Lipaston maavaraa korotettu -> helpompi rouvan imuroida.
Tänään sähkötöitä
Vaihdettu valokytkin -> suurempi kytkinosa, toimii kyynärpäällä
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4471 4472 [4473] 4474 4475 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Lipaston maavaraa korotettu -> helpompi rouvan imuroida. Tänään sähkötöitä Vaihdettu valokytkin -> suurempi kytkinosa, toimii kyynärpäällä ![]() Tunnin verran vielä kuullemma sano vaimo. Tuli ilmoitus et saan noutaa uuden passin ja henkilökortin. Joten noudin ne. Oletko kuitenkin sama mies kuin ennenkin? ![]()
Yllättäin sai tehdä tänään lumitöitä En ole pysynyt edes laskuissa, monesko kerta tänään oli? Ja laskettaisiinko tänään kolmeen eri kertaan tehdyt kolaukset yhdeksi vai kolmeksi kerraksi? Olen sitä mieltä, että tuo valkopestyn paskan tulo saisi loppua.
Tuo Chiclanan seutu (Sancti Petri myös) karavaanarille tosi epäystävällistä seutua. Ei ole campingiä (auki olevaa) ja matkailuauton paikoituskin on kiellettyä lähes koko Sancti Petrin alueella. Muutama vuosi sitten oli pari yötä siellä mutta mennyt tiukaksi touhu. No sielläkin olisin ravintolassa varmasti syönyt. Oletko kuitenkin sama mies kuin ennenkin? Edelleen..Olin yksin koko salissa. (myöhäinen näytös 22:30 alkoi ja versio joka ei olllut Espanjaksi dupattu) Tuli eksyttyä leffaan ekan kerran varmaan 20 vuoteen. Moonfallin kävin katsomassa. Eipä kummonen ollut.Aika tiukat koronasäännöt, jos yksi vain pääsee kerrallaan leffaan... Aika tiukat koronasäännöt, jos yksi vain pääsee kerrallaan leffaan...Luulen että tänään on salit täynnä. Perjantai. Karavaanari - Offtopicin kuninkaat ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4471 4472 [4473] 4474 4475 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|