Vanhemmissa pansuissa oli ohjelmavikoja, ja kompressorit ei kestäneet, vaihtokompura pirun kallis.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4463 4464 [4465] 4466 4467 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Vanhemmissa pansuissa oli ohjelmavikoja, ja kompressorit ei kestäneet, vaihtokompura pirun kallis.
Arskalle heitän tuosta pumpuista. Poikani tekee alalla töitä ja sai Scanofficelta palkintomatka Kiinaan Creen tehtaalle. Se tehdas tekee 90 % ilpeistä. Sanoi että ison oli tehdas, linkalla kiersivät päivän aluetta. Siellä tuotetaan lähes kaikkia merkkejä, ja olivat kysyneet mm Ultimaten pumppujen tuotannosta, tiesivät hyvin, Kontillinen pumppujen tulee 1/4 päivässä Minua ei tuo Gree - vai onko Cree - vakuuta. Naapurissa 2 vuokraparitaloa, joihin omistajat asennutti tuollaiset. Nyt taitaa olla talvella vain yhdellä käytössä, kun se kalittaa jatkuvasti kuin vanha zetori. Ekana talvena kalisi kaikki ja huolto niissä silloin kävi katsomassa. Nyt toiset ei vissiin enää kestä kuunnella sitä hakkaamista. ![]() ^ Naapurissa asuu Saton takuu ja korjaustöistä vastaava. Iso yhtiö ja hinta/ laatusuhdetta seurataan koko ajan. Siellä ei kuulemma tällä hetkellä taas muita asenneta.
Palasin kausipaikalle Runnilta. Valkosta lunta oli runsaasti omalla paikalla. Sihen vain, ja siihen jäin. Lunta oli puoli metriä. Ei tartte mennä sallle, kun tanssi lumilapion kanssa otti mehut irti. Samalla tuli testattua lukkoperän toiminta. Pari tuntia siinä meni. Nyt kaikki hyvin.
![]() Lumitöiden lisäksi jäätöitä, ts. poistettu ilmalämpöpumppujen alta jäitä.
Pumpuista sen verran että käytössä 2 kpl Mitsubishi FH25 ja yksi Panasonic. Pana ja 1 Mitsu 4 talvea ollut käytössä, uusin Mitsu tokaa talvea. Vanhempaa Mitsua käytetty satunnaisesti myös viilennykseen, siinäkin oiva peli. Hyvin on molemmat merkit toimineet, ei moitittavaa.
Ulkoilutin linkoa. Sen verran pihaa puhtaaksi, että pääsee autolla jos tulee pakottava tarve. Ajattelin jatkaa syönnin jälkeen, mutta kun alkoi taas lumisade ja paha, pyörittävä tuuli, niin päätin jättää huomiseksi.
Vielä nousi kolalla lumi penkkojen päälle. Jos jatkuu niin pitää ottaa mielikuvitus käyttöön. Että mihin laittaisi.
Vielä nousi kolalla lumi penkkojen päälle. Jos jatkuu niin pitää ottaa mielikuvitus käyttöön. Että mihin laittaisi.Mulla on sama ongelma jo nyt. Ei enää jaksa nostaa niin ylös kun olisi tarvis. ^ +1. Tosin en saa heitettyä tarpeeksi kauas ja ylös.
Mulla on sama ongelma jo nyt. Ei enää jaksa nostaa niin ylös kun olisi tarvis.Ei meilläkään pihassa enää saa kolalla penkalle mutta linko on noheva peli. Kolalla lumet penkan juureen ja lingolla siitä penkan päälle. Jos on tullut paljon niin sitten suoraan lingolla.
Ei meilläkään pihassa enää saa kolalla penkalle mutta linko on noheva peli. Kolalla lumet penkan juureen ja lingolla siitä penkan päälle. Jos on tullut paljon niin sitten suoraan lingolla. Tämä on pääsääntöisesti myös minun toimintani. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4463 4464 [4465] 4466 4467 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|