Trafi palasi joululomalta ja myönsi minulle radioamatöörin pätevyystodistuksen, joten hain luvankin saman tien.Hyvä kun vielä harrastetaan tuollaista viestintä muotoa, joka ensimmäisenä ei ole kyber hyökäyksestä kaatumassa.
Tunnukseksi tuli OH2CKJ
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4446 4447 [4448] 4449 4450 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Trafi palasi joululomalta ja myönsi minulle radioamatöörin pätevyystodistuksen, joten hain luvankin saman tien.Hyvä kun vielä harrastetaan tuollaista viestintä muotoa, joka ensimmäisenä ei ole kyber hyökäyksestä kaatumassa. No hiihdetty tietysti. Rapsakka keli.
Hyvä kun vielä harrastetaan tuollaista viestintä muotoa, joka ensimmäisenä ei ole kyber hyökäyksestä kaatumassa.Tämä oli tavoitteena alun perin jo 80-luvulla. Hiljaa hyvä tulee ![]() Pääsin kokeilemaan silloin ensimmäiset kusot erään tuttavan kanssa. (OH3MY, nykyään jo "Silent key") ^
"Hiljentynyt sähkötysavain", vastaavanlainen kaunis ilmaisu edesmenneestä toverista kuin pysähtyneet vankkurit. Trafi palasi joululomalta ja myönsi minulle radioamatöörin pätevyystodistuksen, joten hain luvankin saman tien. Onnittelut uudesta kutsusta! Kuulostelin tässä alabandeilla FT8:a ja pidin muutaman qso:nkin mm. OZ-maahan (tanska), mutta aika nihkeää oli pienellä teholla ja alhaalla olevalla lanka-antennilla. 73 de Jarkko OH7HKS Vaimo ottaa tänään kolmannen, minä vasta ekan naulan viime viikolla.
Otan vielä toisen tehosteeksi ja sitten saa olla. Jatkuva rokotuskierre ilman tuota teknarin linkkiäkin on mietityttänyt jo pidemmän aikaa, miten käy immuniteetin. 🤔 https://tekniikanmaailma.fi/toistuvat-tehosterokotteet-voivat-heikentaa-ihmisen-immuunijarjestemaa-euroopan-laakeviranomainen-varoittaa/?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1641961496 Jatkuva rokotuskierre ilman tuota teknarin linkkiäkin on mietityttänyt jo pidemmän aikaa, miten käy immuniteetin. 🤔Käy samoin kuin antibioottien liikakäytön kanssakin, bakteerit tulee immuuneiksi niille. Nyt jaetaan jo neljättä, kenties viidettä koronarokotetta ja tällä vauhdilla kesällä on jaossa 8. rokote. Kyseinen virus kun muuntuu koko ajan niin turha niitä piikkejä on kymmenittäin nakutella nahkaan kun eivät kuitenkaan tehoa. Mä olen viimeksi syönyt antibiootteja 2010.
Laitettu autoon lämmöt päälle jos johonkin loppuviikosta?
Kyseinen virus kun muuntuu koko ajan niin turha niitä piikkejä on kymmenittäin nakutella nahkaan kun eivät kuitenkaan tehoa. Perustuiko tämä faktaan vaiko elämänkoulumutuun? Hiihdetty 12km ja käyty avannossa.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4446 4447 [4448] 4449 4450 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|