|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4445 4446 [4447] 4448 4449 ... 5013 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Avasin kruunukorkkipullon. En edes muista koska avasin edellisen. Olisiko 15-20 vuotta aikaa? Minä availen toisinaan, kun Camparisodaa tekee mieli. Viimeksi uunna vuonna mökillä. Kotona sekoitan itse. Poronkäristyksen tein. Sai hautua melkein kolme tuntia. Hyvää oli. Koronauutiset tulee pääosin pk-seudulta minun sosiaalisessa kuplassa. Keski-Suomessa ei ole juuri kohdalle osunut. Minä availen toisinaan, kun Camparisodaa tekee mieli. Poroja näin tänään mökillä käydessä, hirveä haudutettiin eilen, parempaa kuin poro nykyään, IMHO. Koronakaranteeni 4/10 alkoi... Nyt vietät sitten laatuaikkaa itsesi kanssa! T: Toni
![]() Nyt vietät sitten laatuaikkaa itsesi kanssa!Näin se menee. Oikeastaan kun olen vähäoireinen niin etätyössä jatkan. Mutta liikenteeseen mieli tekisi jo... ![]() Itse asiassa eilen ostin halvan citroen jumperin matkailuauton rakentamisen pohjaksi. kaipa syksyyn mennessä minäkin olen jonkin sortin karavaanari Siitä se lähtee. Muistaakseni n. 10 v. sitten oli aika sakeaa, kun ilmeisesti alkuperäiset vaihdoin? Tunnukseksi tuli OH2CKJ Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4445 4446 [4447] 4448 4449 ... 5013 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|