Nieriäfile graavattu Jamie Oliverin ohjeella punajuurimössöllä ja rosolli valmiiksi keitetty ja paloiteltu ettei tarvii aattona kun yhdistää. 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4427 4428 [4429] 4430 4431 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Nieriäfile graavattu Jamie Oliverin ohjeella punajuurimössöllä ja rosolli valmiiksi keitetty ja paloiteltu ettei tarvii aattona kun yhdistää.
![]()
"Käytetty" kinkku puulämmitteisessä leivinuunissa.
Kävin äitiä katsomassa, eipä tuo enää mua tunne. Ruokakaupassa käytiin, ei vielä ollut ruuhkaa. Takkaan tulet laitoin
Siistitty koko kämppä joulua varten ja muutama jouluvalo laitettu.Lisäys suutarinlohta 600g valmistin ja lohifileen suolasin, nyt ehtooksi. Pesin saunan ja pesuhuoneen,tulisijoja lämmitetty.Juuri tulin Prismasta,oli siellä"muutama" muukin.
MM= minä myös. Kirjolohta ja siikaa suolasin.
![]() Yritin putsata kulkimen kattoa. Oli kovaa lunta, sai jäädä katolle. Iltaa kaikki taas! N.s neljäs päivä siviilissä ja kaikki mennyt hyvin ja töitäkin tehty, ja raittiina pysytty
^ Hyvä! Ei kun eteenpäin samaan malliin.
raittiina pysytty Sama homma. 2viikkoa sitten olen yhden ykkös-ipan juonut. Harvinaista itselle. Eilen pääsin sairaalasta kotiin, eli saa vielä kinkun paistettua jalka on kyllä niin kipeä että 5m kävely vessaan kepeillä saa hikiseksi. Tuskasta. Sama homma. 2viikkoa sitten olen yhden ykkös-ipan juonut. Harvinaista itselle.Paranemisia ja hyvät joulut koko perheelle Ajoin uutta moottoritietä.Sama juttu ^
Kesällä olinkin vähän ihmeissäni niillä nurkilla, kun ajelin niitä tietyökiemuroita viitisen vuotta sitten olin Vaajakoskella hommissa, oli vähän muuttunut.. Off-Topic:Ajoin uutta moottoritietä. Autoilua pitäisi vähentää ja uusia teitä rakennetaan.... ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4427 4428 [4429] 4430 4431 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|