|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4405 4406 [4407] 4408 4409 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]() ...Ja tämä on myös yksi tapa minulle kuntoutua, kun saa avoimesti kirjoittaa tuntemuksia. Hyvä. Jatka vaan. Arvaan, että aika kirjava porukka saattaa teitä siellä olla. Joillakin vaikeampi olla ilman alkoholia kuin sinulla. Ja muutenkin. Vaarallinen paikka tämä Espanja. Koskaan ei tiiä mille pää näyttää nykyään saa olla tarkkana kaikkien hiusmallien kanssa(tai oikeastaan ihan minkä tahansa asian kanssa), joku vetää pian herneet nekkuun ja kertoo tuonkin olevan kulttuurillista omimista. Mulla ei ole mitään hajua onko, mutta todennäköisti jostain löytyy yhteys jonnekin kun kaivetaan. nykyään saa olla tarkkana kaikkien hiusmallien kanssa(tai oikeastaan ihan minkä tahansa asian kanssa), joku vetää pian herneet nekkuun ja kertoo tuonkin olevan kulttuurillista omimista. Riski huomioitu. Mutta jos joku alkuperäiskansalain en tuon tehnyt niin helpottaako... nykyään saa olla tarkkana kaikkien hiusmallien kanssa(tai oikeastaan ihan minkä tahansa asian kanssa), joku vetää pian herneet nekkuun ja kertoo tuonkin olevan kulttuurillista omimista.Tarkkana olen minäkin. Aikoinaan ostin koneen ja siitä lähtien olen hoitanu homman.
Tämä on hyvä. Omilla leikkureilla on hiukset pidetty lyhyenä viimeiset 30 vuotta. Vähintään kolmen viikon välein niin lyhyeksi kun saa. Tyylinsä kullakin. Innostuin naisväen innoittamana hiuksia kasvattamaan niin tiedä mihin tämä päättyy. Hyvä. Jatka vaan.Mukavaa myöhäis iltaa! Tänääkin mahtava päivä, ja hyvät fiililikset Siitä sitten rakentamaa parempaa elämää on todella haastavaa,lisänä vielä siihen päihde tausta.Pisti mietimään, että ei tässä ole vielä peliä menetetty, vaikka täällä olenkin.Lumityöt käväisin tekemässä aamutuimaan Plussalle meni taas täälläPlussalle meni taas täälläNiin on menossa täälläkin, nyt on tasan 0:ssa. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4405 4406 [4407] 4408 4409 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|