Lähetetty minun SM-F900F laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun SM-F900F laitteesta Tapatalkilla
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4372 4373 [4374] 4375 4376 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Lähetetty minun SM-F900F laitteesta Tapatalkilla No se on kotio tuleminenkin yksi ihan mukava vaihe reissussa. Joskus on kyllä ollut vähän tyhjä olo istahtaessa sohvalle, että mitäs nyt..Uus on jo mielessä. Pidin valutalkoot ihan itekseen. Noin 8dm² oli koko ala 😉 Ja sivut kippeinä . . . Uus on jo mielessä.Nämähän muuttuu tässä ajan kanssa, mutta kysytään nyt tämän reissun kokemuksista. Mites meni rajojen ylitykset, käytiinkö esim. ihmettelemässä huussia? ja miten korona näkyi katukuvassa vai näkyikö ollenkaan? Istun laivassa 7 viikkoa 7 tkm alkaa olla taputeltu. Tästä reissusta olisi mukava lukea matkakertomusta. Matka on suuntautunut kuitenkin hieman valtavirrasta poiketen ![]() Miksi jouduitte täyttämään finentryn, ei ainakaan kun ilman autoa tulin Virosta. Koronapassi ja passi piti näyttää, sujuvasti tuo meni satamassa. Näin nämä näköjään muuttuuVoi kun tietäisi kaiken vois olla viisas Vähän kytkentöjäOliko vanha sanonta että savun hälvettyä tarkistetaan kytkentä? ![]() Omalla kohdalla saattaa niin käydäkin. Voi kun tietäisi kaiken vois olla viisas Joku viisas on tuon muutoksen tehnyt, sen jälkeen kun rajoituksia lievennettiin. Joku viisas on tuon muutoksen tehnyt, sen jälkeen kun rajoituksia lievennettiin.Ei se edelleenkään ole pakollista, mutta helpottaa joissain tapauksissa rajan ylitystä etelä suomessa. https://www.finentry.fi/ "Olen suomalainen tai vakituisesti Suomessa asuva ja palaamassa Suomeen ulkomailta Suomen kansalaisella tai vakituisesti Suomessa asuvalla on oikeus palata Suomeen myös koronavirusepidemia n aikana. Myös Suomen kansalaisen perheenjäsenet pääsevät maahan kansallisuudesta riippumatta. Kaikkia Suomeen saapuvia henkilöitä koskevat edelleen tartuntatautilain mukaiset velvoitteet ja terveysviranomaiste n ohjeet. FINENTRY-palvelussa saat henkilökohtaiset ohjeet siitä, miten sinun tulee toimia. Mikäli maahantulosi edellyttää koronatestiä, saat toimintaohjeet myös maksuttoman testin varaamiseen. Kirjaudu FINENTRY-palveluun ja täytä tietosi jo ennen Suomeen paluuta. Näyttämällä FINENTRY-yhteenvetoa puhelimeltasi sujuvoitat maahantuloa!" Pohjoisessahan on omansa. https://www.lshp.fi/fi-fi/sairaanhoitopiiri/Laplandentry_Covid19 Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4372 4373 [4374] 4375 4376 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|