Kävin äsken riehumassa lumikolan kanssa ulkona,Villapaali
ja siirsin lumihankeen jääneet villapaalit sisälle halliin.
Jos en väärin muista niin jääkaapissa pitäis olla yks.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kävin äsken riehumassa lumikolan kanssa ulkona,Villapaali ![]() Ei ei, vaan JUISSI. omena-päärynä mehujuoma.
1 litra, juo janoon, lukee tuossa tölkissä. En sitten Turun messujen jälkeen ole puhdistanut lumia auton katolta ja taas tänään piti homma hoitaa.
Ulkona lämpötila +:an puolella ja aurinko paistoi. Lumenpoistoa varten ostin sinituotteen lumiharjan joka on osoittautunut oivaksi peliksi, kääntyvän harjaspään johdosta. Vieläkin parempi se olisi jos varren jatkaisi vaikka puolella metrillä, ei tarvitsisi kurotella niin paljoa. Auto tosin oli suuttunut jostain ja tyhjentänyt käyn- nistys akun. Laitoin piuhan seinään ja kävin starttaamassa kolmen tunnin latauksen jälkeen, hyvin käynnistyi. Fiiliksen katolta lumet poistettu. Jos se ei sataisi ennen torstaita, sitten Kuortaneelle.Tämä päivä on mennyt uutta lunta odotellessa,mutta torstaina sitten Zetorilla Kuortaneelle lunta lykkimään. ![]()
Tämä päivä on mennyt uutta lunta odotellessa,mutta torstaina sitten Zetorilla Kuortaneelle lunta lykkimään. Elä kolohi sillä Zetorilla, sitten minun Fiilistä siinä Urheiluopiston parkkipaikalla. Niin ja jätä sitten ainakin yksi lämmitystolppa pystyyn, se jossa on minun kortteeri kiinni. ![]() Elä kolohi sillä Zetorilla, sitten minun Fiilistä siinä Urheiluopiston parkkipaikalla. Niin ja jätä sitten ainakin yksi lämmitystolppa pystyyn, se jossa on minun kortteeri kiinni.Sen verran lähellä siinä touhuan, että saattaapi siinä lämmitystolpat kaatua,jos nyt kuitenkin yksi jäisi pystyyn. ![]() Elä kolohi sillä Zetorilla, sitten minun Fiilistä siinä Urheiluopiston parkkipaikalla. Niin ja jätä sitten ainakin yksi lämmitystolppa pystyyn, se jossa on minun kortteeri kiinni. Terve! Voikos siihen urheiluopiston parkkiin kulkijat topata, vai pittääkö sinne olla muutakin asiaa? Sem puolesta mittään hättää, tuo meiän matkaaja on zetoreihin tottunu ![]() Ensviikolla piräs vähän reissata ja täälä "alasuomes" on vähän heikosti noita puskaparkkeja talvisin...
Terve! Kun täytin pyöreitä vuosia, suku osti kaksi kuntoilu pakettia, yksi keväälle ja toinen syksylle. Toivoin että saan asustella kulkimessa, siksi parkkeeraan tolpalle. Soittamalla Urheiluopistolle, puskan käyttö varmaan selviää. ![]() nyt uamu menny
liikunnan parissa liikuntahallilla juotu kahfeet ja syöty graavilohileivät joskos vielä lukasis lehdet äkkiseltään netistä ja sit alkaa taas raivuu hommat eli posliinijen ym lasikaman tyhjennykset noista lasivitriineistä jotta isäntä pääsee tapeseeraamaan uutta pintaa seiniin eilinen ,kun meni Åbulandias niin urrakka hieman pissis eli ...kus ![]() Petsattu hyllyn osia, helpompaa osina kuin kokonaisena.
Yritetty käynnistellä vanhaa XP konetta, tarpeeksi monta yritystä yhdistää verkkoon sai aikaiseksi ettei enää käynnisty. Pääsi elimenluovuttajaksi vielä vanhemmalle koneelle.
Kävin kuuskymppis tarkastuksessa, jopa kellotaulun piirtäminenkin onnistui. ABCE säilyy, elikkä Fiiliksellä körkötellään ainakin vielä viisi vuotta.
![]() ![]() Kävin kuuskymppis tarkastuksessa, jopa kellotaulun piirtäminenkin onnistui. ABCE säilyy, elikkä Fiiliksellä körkötellään ainakin vielä viisi vuotta. ![]()
Rysky kaivettu hangesta ja huomenna Raskoneelle huoltoon
Koffia otettu ja vaunusta loput lumet pois!!
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|