rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9780583 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #65025 : 14.08.2021 kello on 22:37 »
No työllä täytyy olla joku takuu heilläkin. Tottakai käyt näyttämässä siellä.
Iliman muuta. Kuopion Atoy on Kuopiossa ja minä kulkimen kanssa Oulussa. Vituttaa vain kun olen tottunut että vehkeet pelaa. Suuttimissa en huomannut mitään vikaa, mutta vein hölmöyttäni kulkimen suuttimien tarkistukseen.  :(

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:10
« Vastaus #65026 : 14.08.2021 kello on 23:14 »
Iliman muuta. Kuopion Atoy on Kuopiossa ja minä kulkimen kanssa Oulussa. Vituttaa vain kun olen tottunut että vehkeet pelaa. Suuttimissa en huomannut mitään vikaa, mutta vein hölmöyttäni kulkimen suuttimien tarkistukseen.  :(
on sanonta "ehjää ei kannata korjata", kerrottiin netissä mitä tahansa.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 4.12.2025 kello on 13:24
« Vastaus #65027 : 15.08.2021 kello on 09:38 »
on sanonta "ehjää ei kannata korjata", kerrottiin netissä mitä tahansa.

Mitä mieltä polttoainesuodattim en vaihdosta... itse vaihdan hyvin harvoin. Ajattelen että vaihdossa voi päästä hiekkapölyn hiutaleita suodattimen "puhtaalle" puolelle, nehän sitten kulkeutuu polttoaineen virtauksen mukana korkeapaine pumppuun ja edelleen suuttimiin. Sinne ne jää ahdistamaan ja särkemään suuttimen. Eikös se näin mene?

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.12.2025 kello on 10:57
  • Savo
« Vastaus #65028 : 15.08.2021 kello on 10:03 »
Samaa firmaa molemmat joten kyllä nekin pitäisi korjata toisen mokia.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:02
« Vastaus #65029 : 15.08.2021 kello on 10:05 »
  Mitä mieltä polttoainesuodattim en vaihdosta... itse vaihdan hyvin harvoin. Ajattelen että vaihdossa voi päästä hiekkapölyn hiutaleita suodattimen "puhtaalle" puolelle, nehän sitten kulkeutuu polttoaineen virtauksen mukana korkeapaine pumppuun ja edelleen suuttimiin. Sinne ne jää ahdistamaan ja särkemään suuttimen. Eikös se näin mene?

Suodattimien vaihto ei oo korjausta vaan huoltoa.
Ja vaihtamattomuus tyhmyyttä. 😉

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:23
« Vastaus #65030 : 15.08.2021 kello on 10:22 »

No käyttöautoon vaihdan joka vuosi. Asuntoautoon suunnilleen 2 vuoden välein. Eiköhän ne hiutaleet pysy poissa suuttimista, kun ajatuksen kanssa sen vaihdon tekee.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:47
  • RAV 4
« Vastaus #65031 : 15.08.2021 kello on 10:35 »
En noita epäpuhtauksia juurikaan pelkäisi, veden kertymisen takia ennenminkin vaihdan vuosittain!

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 03:18
« Vastaus #65032 : 15.08.2021 kello on 12:18 »
Toisaalta, jos vedenerotin on läpinäkyvä, niin tarpeen näkee silmällä.
Vaikka on peltinen umpimalla, niin ei se vesi ajossa sieltä pitäisi mukaan lähteä, tai ei ole enää erotin.. ja on malleja joista sen veden voi laskea erikseen pois. Ja myös hieno ja karkeasuodatin malleja.
Vaan on peltisiä suodattimia vastaantullut, että se vesi ruostuttaa peltisen suodattimen alaosan puhki.

Joka vuosi vai joka toinen. Jännä homma, että Ruotsin puolella joka toinen ja Suomen puolella joka vuosi huolto-ohjelmassa eräässä autossa -  auto vain vaihtoi maata.  :-X

Paha heittää mitään yleispätevää.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:47
  • RAV 4
« Vastaus #65033 : 15.08.2021 kello on 13:13 »
Niin joissain jopa proppu pohjalla mistä vedet voi laskea pois! Tuskin sitä vettä suodatinta pitemmälle pääsee mutta suodatinmateriaali ei enää läpäise yhtä hyvin jos siitä on vettä mennyt läpi! Talvella varsinkaan , voi jopa jäätyä! Niitä kemikaaleja ei kannata tankkiin laittaa jotka estää jäätymisen!

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #65034 : 15.08.2021 kello on 22:01 »
    Sputnikkiin vaihdettu tässä viikonloppuna uusi kytkytin. Olikin jo ostaissa tiedossa että kytkin on melko finaalissa niin ostelin jo silloin osat valmiiksi. Reilun vuoden tuolla silti kesti ajella ennenkuin alkoi luistaan. Olikin levy jo melkein niiteillä ja vauhtipyörä ja paineasetelma laikukkaan sinisenä eli on tuo vissiin joskus vähän kuumana käynyt. Vauhtipyörä piti käyttää pois että sai pinnan tasohiomakoneella vedettyä edes välttäväksi kun sorvia en omista eikä nyt kerennyt viemään mihinkään koneistettavaksikaa n tuota. Samalla kun tuo oli irti niin vaihdoin ennakoivasti jo kampuran stefan ja laatikkoon vetarien stefat ja vaihteensiirtäjän tangon stefan kun ne oli nyt helppo tehdä.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:33
    • Retkeilijä
    « Vastaus #65035 : 16.08.2021 kello on 22:04 »
    Käyty erään kyläyhdistyksen kesäsaunassa ja uimassa. Puukiukaasta makoisat löylyt ja kaffi+pulla kaupan päälle vitosella Thumb

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.04.2023 kello on 16:44
    • Nurmijärvi
    « Vastaus #65036 : 16.08.2021 kello on 22:53 »
    Maalaushommia. :o

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #65037 : 16.08.2021 kello on 23:36 »

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.04.2023 kello on 16:44
    • Nurmijärvi
    « Vastaus #65038 : 16.08.2021 kello on 23:59 »
    Taas laatu työtä Thumb Moni saa taas hyvän pannun Thumb Thumb

Pikku hiljaa tulee pannuja. Pitäis näille löytää pari ehjää pohjaa, saa tarjota pohjia,
      ehjiä pitää olla ja pitää nähdä myös arinapuoli, kuva kertoo paljon. Thumb

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:54
    • viva la France
    « Vastaus #65039 : 17.08.2021 kello on 12:15 »
    Matkamökki siivottu, nyt voi lähteä Belgia - Suomi Concorde ystävät vuosikokoukseen ;)