Tässä ollaanrauhallista oli asustaa siitä rantaapitkin eteen päin on hyvä kalastaa tulee kuhaa ahventa ja lahnaa ihan mato ongellakin .
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4331 4332 [4333] 4334 4335 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tässä ollaanrauhallista oli asustaa siitä rantaapitkin eteen päin on hyvä kalastaa tulee kuhaa ahventa ja lahnaa ihan mato ongellakin . Tänään herätty Altan lähellä olevalta huilinkipaikalta...
Hienot on ilmat olleet, mutta nyt hiukan tulee sadekuuroja etelään päin mennessä. Edellinen yö meni Ideaparkin pihassa Lempäälässä. Enemmän yöpyjiä parkkiksella kuin bestiksen karsinassa. Karsinan hinta 20e liikaa mulle. Ja sauna vaan 22 asti.
Nyt Jyväskylässä katupuskassa. Torstaiksi valutelisi kotiin piikille ja la pitäiskin olla Kuhmon nurkilla. Saa 90l tankkia täytellä useamman kerran viikossa.. Vaihteeksi oli taas verkot meressä, 3 kg ahven filettä tein saaliista. Nyt saa kalaverkot olla naulassa vähän aikaa, muuten tää alkaa maistumaan työltä.
Ajo Nerkoonkanavalta Rouskunhiekkaan.
Lossijonossa norjassa. Kello 11 ei päässyt kyytiin jospa kello 15 olisi onnea
Lossijonossa norjassa. Kello 11 ei päässyt kyytiin jospa kello 15 olisi onneaLossilla parasta aikaa... Vettä priiskaloittee. Ajo Nerkoonkanavalta Rouskunhiekkaan.Onko rauhallista rouskunhiekalla,muista kun lähdet niin silta laho jos lähet pohjoiseen ei kestä matkailuautoa ha lla ajavat yli.
Onko rauhallista rouskunhiekalla,muista kun lähdet niin silta laho jos lähet pohjoiseen ei kestä matkailuautoa ha lla ajavat yli. Rauhallista on. Kaksi pikkuautoa ja yksi matkailuauto on pyörähtänyt paikalla. Olin tulossa pohjoisesta. 6(?)km polkua pitkin ja sitten sama takaisin. Olisivat voineet laittaa umpikujan merkin eikä yli 15t kieltoa. Uimassa käyty ylhäisessä yksinäisyydessä. Vesikin vähän jo virkistää; syysuimarin kultakausi alkanut
![]() Rauhallista on. Kaksi pikkuautoa ja yksi matkailuauto on pyörähtänyt paikalla. Olin tulossa pohjoisesta. 6(?)km polkua pitkin ja sitten sama takaisin. Olisivat voineet laittaa umpikujan merkin eikä yli 15t kieltoa.mahtaako joku osata muttaa reissu karttaan että ei pääse pohjoisen kautta rouskunhiekalle et ollut eka javarmaan viimeinen kun käy sillalla kääntymässä sama moni lähtenyt pohjoista kohti ja palannut takaisin ,ei tarvii ku että silta suljettu laho. Rauhallista on. Kaksi pikkuautoa ja yksi matkailuauto on pyörähtänyt paikalla. Olin tulossa pohjoisesta. 6(?)km polkua pitkin ja sitten sama takaisin. Olisivat voineet laittaa umpikujan merkin eikä yli 15t kieltoa. Voipi olla tyhmä kysymys, mutta jos painorajoitus on 15t, niin miksei siitä voi 3,5t matkailuautolla ajaa? Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4331 4332 [4333] 4334 4335 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|