Aamulla ennen töitä 5 tunnin keikka mansikkamaalle. Puolet talven mansikoista pakkasessa😋
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4302 4303 [4304] 4305 4306 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Aamulla ennen töitä 5 tunnin keikka mansikkamaalle. Puolet talven mansikoista pakkasessa😋
Mönkijä saatu kuntoon ja viety vaunulle takas. Akku pitää vielä uusia. Ens viikolla pääsee laskemaan paatin vesille, kun mönkijä pelaa taas.
Naapurin kukat kastelun, kaverin käytin sairaalassa todella kovan koronan tutkimuksessa. Pääsiäisenä sairasti,ei vieläkään oo kunnossa. Nyt ollaan kolmen pikkuvintiön kanssa tilkunpellossa
Mönkijä saatu kuntoon ja viety vaunulle takas. Akku pitää vielä uusia. Ens viikolla pääsee laskemaan paatin vesille, kun mönkijä pelaa taas. Tulihan tuo vinssi testattua juhannuksena Pollesta ![]() Tulihan tuo vinssi testattua juhannuksena Pollesta Vinssi oli korvaamaton apu, kun sillä sai epäkuntoisen mönkijän Boxerin kyytiin ja pois. Tänään ajamalla kyytiin. Mistäköhän akkuja kohtuu hinnalla? Niitä tässä katselen. FBTX20L-BS Fiamm nykyinen. Ei raaski mitään 150€ akkua laittaa noin vanhaan. 7 vuotta ollut minulla ja sitkeä akku huonolla pidolla, nyt alkaa olemaan sippi. ^
Eix tuo asento mene päähän? Tämä parempi ![]()
Tultu Ouluun, ja vaihteeksi hotelliin. Huoneen parvekkeelta hienot näkymät ilta-aurinkoon, eikä muutenkaan ahdista Tultu Ouluun, ja vaihteeksi hotelliin. Huoneen parvekkeelta hienot näkymät ilta-aurinkoon, eikä muutenkaan ahdista Taitaa joku kohta karavaanaria ahdistaa hotellissa, kun sama asia kahdesti? Vinssi oli korvaamaton apu, kun sillä sai epäkuntoisen mönkijän Boxerin kyytiin ja pois. Tänään ajamalla kyytiin. Suomen akut, tätä olen suosinut kun on lähes naapurissa ja nopeat/halvat toimitukset. ^On Kiitos! Suomen akut, tätä olen suosinut kun on lähes naapurissa ja nopeat/halvat toimitukset. Ok. Hyvä tieto. Taitaa joku kohta karavaanaria ahdistaa hotellissa, kun sama asia kahdesti? Kännyllä kun tihrustaa, niin tulloo moisia. Taitaa tulla 2 vkoon ensimmäinen päivä ettei tule työtunteja toista kellon ympärystä, välillä yö unetkin vähissä. Pojan raksalla ja Pauliinan tuhojen korjauksia. Vielä pari työpäivää ja viikon kesäloma
mielummin useampi.Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4302 4303 [4304] 4305 4306 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|