Riippuu vähän mitä maastokengillä tarkoittaa
. Mä olen näillä pärjännyt. Saari-Soljanen nätti paikka yöpyä, vink vink. Talvella kävinkin tuolla Koverolla. |
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4256 4257 [4258] 4259 4260 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Riippuu vähän mitä maastokengillä tarkoittaa . Mä olen näillä pärjännyt. Saari-Soljanen nätti paikka yöpyä, vink vink. Talvella kävinkin tuolla Koverolla. Tämähän on kuin savolaiselta kysyisi...Mainitsin aiemmin jotta luntakin oli. Ja jossain märkää reippaasti. Suosittelen saappaita Mainitsin aiemmin jotta luntakin oli. Ja jossain märkää reippaasti. Suosittelen saappaitaOk... Mulla ei ole keväällä patikoinnista kokemusta, kuin kotinurkilta. Tänäänkin menin metsälenkin 10 km, mutta näiden polkujen märät paikat tiedän. Tuntuu olevan tilausta lämpimälle säilytystilalle. Viime syksynä olivat saaneet myydä ei oota, uusi halli (taas) rakenteilla lisää ja varaus tuli tehtyä ensi syksyksi nyt hakiessa. Vielä kun mentäisiin suotuisasti kesää kohti ja pääsis reissuun. Vielä ei ole luovuttu toivosta ![]()
2. akselille tein saman kesällä. Reilu 5 vuotta ikää, mutta paljon uitettu.. Kun peilit on kiinni kääntyneinä, ikkunasta voi varmistaa, että auto tuli lukittua. ![]() ^ Niin minäkin ensin ajattelin mutta tulin toisiin ajatuksiin talvella kun tuota lumihangesta kaivoin eikä peilit suostunu kääntymään auki![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4256 4257 [4258] 4259 4260 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|