Vaihdettiin polvinivel vasempaan jalkaan. Oli nopea operaatio 82 min.Tsemppiä toipumiseen.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4252 4253 [4254] 4255 4256 ... 4882 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Vaihdettiin polvinivel vasempaan jalkaan. Oli nopea operaatio 82 min.Tsemppiä toipumiseen. Ai nii, toommonen nyt siitä tuli (viimeistelyä vaille). Laitetaan ny sisäkuvakin Ei kellään olis tietoa noiden verhojen asennuksesta? Ei ehtinyt syventyä vielä niihin.
Kuvat saattas auttaa tietoon😉 Onko verhossa reiät? Millaiset muoviosat? Laitetaan ny sisäkuvakin Rehvakkaat on sisätilat ---------- Itse katsastin asuntoauton,ei huomautettavaa Komeeta on ja ennen kaikkea paikka huippuluokkaa.
Laitetaan ny sisäkuvakinKatso kaimaltasi naapurista Varattu ensi maanantaille aika koronarokotukseen. Tämä ihan iän perusteella ilman riskiryhmiä. Nyt on teoriassa mahdollista että saa toisenkin piikin ennen kesälomaa.
Täytyy sanoa, että oli positiivinen yllätys miten hyvin rokotukset etenee. Itse olin henkisesti varautunut että tuon saa kesäkuun lopussa. Edit: Ja ottaen huomioon, että alueelliset painotukset vesitettiin... https://fb.watch/50NwzJL_A0/ Varattu ensi maanantaille aika koronarokotukseen. Tämä ihan iän perusteella ilman riskiryhmiä. Nyt on teoriassa mahdollista että saa toisenkin piikin ennen kesälomaa.12 viikkoa ekasta piikistä... Mulla se tarkoittaa sitä, että 9.7 pitää olla pelipaikalla toisella piikillä. 12 viikkoa ekasta piikistä..."Tehosterokote annetaan 11-12 viikon kuluttua ensimmäisestä rokotusajasta" lukee tuossa omassa varausvahvistuksess a. No mutta eka piikki antaa parin viikon jälkeen jo varsin hyvän suojan Mielenkiintoista nähdä minkä valmistajan tuotteen sitä saa... Varattu ensi maanantaille aika koronarokotukseen. Tämä ihan iän perusteella ilman riskiryhmiä. Nyt on teoriassa mahdollista että saa toisenkin piikin ennen kesälomaa.Ei vesitetty, katsoppa Porin tilanne Tässä joitain vuosia sitten läksin maanantaina aamuna töihin ja menin parkkipaikalle. Ainoastaan oman auton tuulilasissa oli lappu "ostamme romu autoja". Mikäs siinä romukauppias tunsi laadun .
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4252 4253 [4254] 4255 4256 ... 4882 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|