eli ihmettelit ja annoit valohoitoa? on muuten pirun kallista litra öljyä, pienkoneissa tuntuu olevan halvempi ostaa uusi kone kuin vaihtaa öljyt.
Ostitko pienkonekorjaamosta lumilingon öljyä?
Minä laitoin tavallista moottoriöljyä.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4209 4210 [4211] 4212 4213 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
eli ihmettelit ja annoit valohoitoa? on muuten pirun kallista litra öljyä, pienkoneissa tuntuu olevan halvempi ostaa uusi kone kuin vaihtaa öljyt. Ostitko pienkonekorjaamosta lumilingon öljyä? Minä laitoin tavallista moottoriöljyä. en ole ostanut. monelle se huolto on vähän crc purkista roiskitaan sinne ja tänne. öljyn vaihto tarkoittaa sitä että ostetaan uusi kone. onhan se öljy pirun kallista ja hankala vaihtaa.
en ole ostanut. monelle se huolto on vähän crc purkista roiskitaan sinne ja tänne. öljyn vaihto tarkoittaa sitä että ostetaan uusi kone. onhan se öljy pirun kallista ja hankala vaihtaa. Joo, onhan se työlästä. Ensin käynnistää moottori ja antaa lämmetä, sitten valuttaa vanhat öljyt astiaan ja vaihtaa uudet. Kympin luokkaa maksaa öljyt linkoon itse vaihdettuna. Samalla katsoo muutenkin läpi. Joo, onhan se työlästä. Ensin käynnistää moottori ja antaa lämmetä, sitten valuttaa vanhat öljyt astiaan ja vaihtaa uudet. Kympin luokkaa maksaa öljyt linkoon itse vaihdettuna. Samalla katsoo muutenkin läpi. Mikä idea siinä on ettei nykyvehkeistä tahdo enää löytyä pohjaproppua? Ruohonleikkuria varten hommasin Lidlin poistopumpun viimekeväänä, kun kyllästyin kaatelemiseen tai apteekkiruiskulla tyhjentämiseen. Mikä idea siinä on ettei nykyvehkeistä tahdo enää löytyä pohjaproppua? Se on kyllä aikasen käsittämätön juttu. Omissa vehkeissä on tyhjennysproppu mutta olen kuullut näistä proputtomista. Sitten taas omasta mönkijästä (Polaris XP 850) tyhjennän imemällä öljyt toki suodatin vaihdetaan myös. Syynä se että propun kohdalta moottorin lohko on turkasen ohut, edellinen omistaja oli saanut kierteet pilalle liialla voiman käytöllä. Tein kierteet isommalle propulle ja kiristin oikeaan 0,6 kilon momenttiin enkä kovin herkästi meinaa aukaista. Voihan tuonne metallinmujua jäädä jonkin verran noin mutta näillä mennään.
Autotallin katon "taskusta" lumet pois. Nämä ja eilen kolatut lumet lingolla "huitsin nevadaan".
Voi helskutarallaa, en muuta sano ![]()
Tuo lumi on nyt meleko keveää, vaikka sitä on paljon - ottaa kyllä lisäpainoa nopeasti kun vesisateet alkaa. Pitäs olla sellainen katto kuin yhdessä naapuritalossa - Sieltä valahtaa lumet alas aina jos ilma lämpiää lähellekkään nollaa. ![]() Aika jakopääremppaan soitettu
![]() Hikoiltu hammaslääkärin piinapenkissä hampaanpoiston merkeissä
oli tajunnan menetys lähellä ja paidan selkä liti märkänä, ei auttanu vaikka välillä sai pitää päätä tytön tissien välissä ![]() Taas piti käydä vaunun katto putsaamassa.Kyllä tuo lumi jo riittäisi tälle talvelle.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4209 4210 [4211] 4212 4213 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|