|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4201 4202 [4203] 4204 4205 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
No, onhan noissa virroissa jonkun verran eroja, kun vähän vertailin. Exide Classic 90Ah näkyy olevan vain 680A, Premium 95Ah on sen 800Aeli tuurilla ostiti paremman akun? Mulla tuossa ameriikan kikottimessa on tuplana 850 CCA. Just tuossa 306mm pituus (napaisuus "väärinpäin" oleellista) muuten "pieni". https://www.suomenakut.fi/akut-ja-paristot/exide-excell-eb788-12v-78ah-306x192x192---/p/3661024034685/?gclid=Cj0KCQiA34OBBhCcARIsAG32uvNQ6ghsaORJCpBO5KOKFreZounvLfESZmmGSVX4DfjTR6A-Is2naQQaAhehEALw_wcB Saatavuus aika erikoinen. Varmistin Exideltä, että voin noutaa.. Vesiakuissa en juuri tuota isompia käynnistysvirtoja ole nähnyt, varsinki noin pieneissä (78Ah). 2014 vuodelta olivat aiemmat, aina rinnan. Toinen oli selkeästi huonompi. Uusin molemmat kesällä. Parempi noista meni traktoriin apuakuksi 180Ah laisen rinnalle.. ^ Ai, oletkos sinäkin NKC:n jäsen ? Ai, oletkos sinäkin NKC:n jäsen ?Mulle tuli pelkkä CCI, en saa lisäarvoa käsittämättömästä kielestä 🎃 Mulle tuli pelkkä CCI, en saa lisäarvoa käsittämättömästä kielestä 🎃Käsittämättömän NKC:n kielen mukana tulee pro campercontac offline/ online versio, CCI kortti ja ACSI kortin NKC:n speciaali painos leirintäalue ja stellplatz kirjat. Käsittämättömän NKC:n kielen mukana tulee pro campercontac offline/ online versio, CCI kortti ja ACSI kortin NKC:n speciaali painos leirintäalue ja stellplatz kirjat.Juu, varmaan käsittämättömällä kielellä nekin. Meidän ryhmä kyllä pärjää monella muulla kielellä niin tuo on liikaa. Vaikka olisi kuinka hyvät lisukkeet. Juu, varmaan käsittämättömällä kielellä nekin. Meidän ryhmä kyllä pärjää monella muulla kielellä niin tuo on liikaa. Vaikka olisi kuinka hyvät lisukkeet. Hollanti on yksi helpoimmista kielistä, sekoitus ruotsin, saksan ja englannin sanastoa pääosin. Kielioppi on miltei kuin ruotsin ![]() Äidinkieli ruotsi ![]() No naati evuistas ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4201 4202 [4203] 4204 4205 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|