|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4168 4169 [4170] 4171 4172 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Minäkin aloitin loman, tosin töihin en enään palaa. Hieno homma! Minäkin aloitin loman, tosin töihin en enään palaa.Hyvin on sulla asiat, mulle ei enää lomaa myönnetä. Tai ns. Loma on samaa aikaan kuin vaimon loma ja sitähän ei lomaksi voi sanoa. Käytiin joulukuusi ostamassa, nyt se on koristeltukin Palattu töistä, sauna lämpiämässä
![]() Palattu pitemmän kaavan mukaan Saunasta.
Palattu pitemmän kaavan mukaan Saunasta.No ei ollu pitkä kaava tunti lämmityksen kans ? ![]() No ei ollu pitkä kaava tunti lämmityksen kans ?Jospa Paroni kiersi palatessa vaunun ympäri. ![]() Viikkosiivous, molemmat matot pihalle ja Solkun molemmat neliöt imuroitu
![]() Pikku imurilla kans auto putsattu. Tuli nukuttua 11, jää patikka lyhyempään, 3 tuntia tehokasta peliaikaa.. Aikas talvista täällä puskaparkissani
![]() Pikku imurilla kans auto putsattu. Tuli nukuttua 11, jää patikka lyhyempään, 3 tuntia tehokasta peliaikaa.. Aikas talvista täällä puskaparkissaniOttalamppu päähän ja baanalle... Pikku imurilla kans auto putsattu. Tuli nukuttua 11, jää patikka lyhyempään, 3 tuntia tehokasta peliaikaa.. Aikas talvista täällä puskaparkissani Kuopiossa ja Joensuussa tuli viikolla lunta ihan mukavasti, eilen oli kyllä sitten vähän loskakeli Joensuuhun ajellessa.. Onkohan automaattinen pullonvaihtaja rikki, kun se ei tuonutkaan kaupasta uutta pulloa.. ![]() Minäkin aloitin loman, tosin töihin en enään palaa. Hyvää lomaa täältäkin! Mulla on joulun alla pekkanen, viimeksi semmoinen ollutkin 30 vuotta sitten :p
Nautittu päiväsaunasta.
Mulla on joulun alla pekkanen, Meillä taas on pakkanen.... ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4168 4169 [4170] 4171 4172 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|