Shoppailupäivä, käytiin ostamassa uusi kuivausrumpu.. Vanha alko pitää sen verran kovaa ääntä että kohta alkaa naapuritkin huomautella.. Mitähän sille vanhalle tekis? Vieläki se toimii, vaikkakin pienien viritysten avulla..
maalaus,sisustus ,eläintarvike ja ruokakaupassa sekä lekurissa ja kaikki nämä yllätys yllätys tässä pitäjässä jopa suobbikin kulki kuin pikateidenkiitäjä vai mikä se kojootti olikaan ei kylläkään niin lujaa mutta yhtä vakaasti
Minä myös lähin osteleen kun kerran (melkein) kaikki muutkin. Ostin uuden sähkökiukaan ja kivet tietty kans. Vaihdoinkin jo.
Ei menny emännän mielestä ihan putkeen homma, kun uudet vastukset käryää mielestään ihan kamalasti! Millähän sitä sais naisen ymmärtämään että kuuluu asiaan
Minä myös lähin osteleen kun kerran (melkein) kaikki muutkin. Ostin uuden sähkökiukaan ja kivet tietty kans. Vaihdoinkin jo.
Ei menny emännän mielestä ihan putkeen homma, kun uudet vastukset käryää mielestään ihan kamalasti! Millähän sitä sais naisen ymmärtämään että kuuluu asiaan
kuuluu kuuluu mut on kyllä kaamee katku muistelee vaan meitinkin saunan katkuja ...
Aamulla taas piti laittaa ketjut alle, kun satoi vähän pakkaslunta ja auto suti kuin perunajauhon päällä eikä päässyt pihasta ylös tielle. Laitoin huomisaamuksi ketjut jo ennakolta.
Tultu töihin klo 6.30.Pakkasta -27 joten kotona sitten odottaa uunien lämmitys jos rouva ei ole hommaa alottanut(tod.näkösesti kyllä on).Viikonlopuksi ei mitään ihme suunnitelmia.
Herätty hotellissa työmatkalla. En kattonut petarin alle. Antoivat ihan juppihuoneen, erillinen vessa ja kylppäri, ja iso kun mikä. Taksa oli kyllä halvin mahdollinen.
Herätty hotellissa työmatkalla. En kattonut petarin alle. Antoivat ihan juppihuoneen, erillinen vessa ja kylppäri, ja iso kun mikä. Taksa oli kyllä halvin mahdollinen.
siis vessa on pihan perällä ja suihku hotellin saunatiloissa vitsi vitsi ...haittaak se alan
Olisikin ollut, tai mieluummin pilttuu ja huoltorakennuksen ovikoodi... vaan ei, kylmänbetonisessa kolossissa olin, ikkunasta näköala homobaarin ovelle.
Ei tuota nyt miksikään juppihuoneeksi voi nimittää. Mulla aikoinaan kun työelämässä jouduin asumaan hotelleissa (noin 120 yötä/v) oli hyvin usein sauna huoneen yhteydessä.