Aamusella Pieni Karhunkierros -lenkki. Vikat kilsat maha täynnä sai tarpoa jo +26..27C lämmössä autolle.
Nyt Sodankylässä hurisutetaan kompuraa..
Ei ilmeisesti Nilimellassa kun kompura päällä.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4037 4038 [4039] 4040 4041 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Aamusella Pieni Karhunkierros -lenkki. Vikat kilsat maha täynnä sai tarpoa jo +26..27C lämmössä autolle. Ei ilmeisesti Nilimellassa kun kompura päällä. Oliko jo paljon reissaajia rajan pinnassa. Juhannuksen seutuun luultavasti sama suunta. Jonkin verran. Muutamia tässä Lapinkylässä, ohi on mennyt tasaisen rauhalliseen tahtiin ehkä joitakin kymmeniä. Päätellen siitä, montako olen itse nähnyt ja minä aikana. Kohti Nuorgamia lie menneet, kun eivät tähän jääneet. Meillä suunta on toinen. Voisi arvata, että valtaosa on kalalle menossa. Sitten kävin morjestaan ammattilaisia puiston penkillä torin laidalla Hyviä juttuja ![]() ![]() Pitäs päästellä tampereelle huomenna kattoon "uutta" vetoautoa terranon tilalle.. Saapa huomata tullaanko kahdella takaisin vai tuleeko hukkareissu. On siinä tosin pari varasuunnitelmaakin samalle reissulle ettei se ihan haaskiin mene vaikka eka oliskin pettymys.. Mökkimersusta jääkaapit päälle ja renkaisiin ilmaa, olipa päässy vajumaan ku ei aiemmin hoksannu kattoa.. Oli 2.2 nyt 4.2 Joopajoo, puhelimessa ja kuvissa huippukuntoinen auto on todellisuudessa suoraan ruosteen päälle maalattu kasa paskaa, täys hukkareissu sen puolesta Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4037 4038 [4039] 4040 4041 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|