Et voi enää ajaa tolkun autoja?
Ei, kun ei tarvi enää kohottaa itsetuntoa.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4019 4020 [4021] 4022 4023 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Et voi enää ajaa tolkun autoja? Ei, kun ei tarvi enää kohottaa itsetuntoa. No prkl. Mulla rivi aakkosia ja nupero. Mitä tehdä?
Poistatin C:n Kuinkas tuo käytännössä tapahtuu? Taidan tehdä saman. Lähtee isompi E kans samalla. Kuinkas tuo käytännössä tapahtuu? Taidan tehdä saman. Lähtee isompi E kans samalla.Kaippa https://ajokortti-info.fi/muutokset-ajokorttiin/ajo-oikeuden-alentaminen-ja-rauettaminen Kuinkas tuo käytännössä tapahtuu? Taidan tehdä saman. Lähtee isompi E kans samalla. Lähtee samalla kaikki ryhmän 2 aakkoset. Ryhmän 2 ajokorttiluokat: C1, C1E, C, CE, D1, D1E, D ja DE. Ei, kun ei tarvi enää kohottaa itsetuntoa.Siirry mopediin, se kertoo kovasta itsetunnosta
Kaippa Milloinkahan tällainen kirjallinen luokan alentamishaku on tullut voimaan? Minä neljä vuotta sitten kun hain jälleen korttia, niin vain ilmoitin suullisesti, että luovun CE-kirjaimista ja haen vain ABE-korttia. Ja se oli siinä. Milloinkahan tällainen kirjallinen luokan alentamishaku on tullut voimaan? Minä neljä vuotta sitten kun hain jälleen korttia, niin vain ilmoitin suullisesti, että luovun CE-kirjaimista ja haen vain ABE-korttia. Ja se oli siinä.Oliko se Poliisilaitoksen aikaa vielä...? Silloin kun itse uusisin vielä Poliisin kautta, niin meinasi vahingossa pudota BE luokkaan. Oli ruksi unohtunut terveystiedoista. Elikä automaattisestikin olisivat pudottaneet. Tultiin siihen tuloksen kansliassa, että haen sen puuttuvan ruksin, kun piti vielä monta vuotta ajaa rekkaa ja bussia. KaippaTuolla kävi helposti. Paperin täyttö, 25 euroo ja väliaikainen kortti. Kuvaa en tarvinnu kun passia varten oli alle vuoden ikäinen kuva. 2 viikkoo ja postissa uusi kortti. Eipä C ollu tarpeen 1979 jälkeen.
Oliko se Poliisilaitoksen aikaa vielä...? Ei ollut, vaan oli Ajovarman aikaa. En muista oliko tuo kerta vai sitä edellinen 6 vuotta sitten kun taisin olla Kuopiossa ensimmäinen, tai ainakin yksi ensimmäisistä, Ajovarman ajokorttiasiakkaist a. Tehty mökillä kolmeen pesään valkea. Ei haittaa vaikka lämmityskausi jo päättyisi
![]() Vaihdettu kiukaaseen uudet kivet ja nyt on koekäyttö meneillään
Pojalla maalaus hommia, saunottu ja opeteltu pelaamaan jakkoloa.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4019 4020 [4021] 4022 4023 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|