|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4014 4015 [4016] 4017 4018 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
On näköjään aika kovaksi menneet. Bostikkiako käytit?
On näköjään aika kovaksi menneet. Olihan ne jo neljättävuotta vanhat. Tuo vanhan vartti katon purku ja hävitys on kuulemma kallis homma koska siinä on asbestia. Useamman tonnin maksaa, siitä johtuu korkea hinta, kuulemma.Varttia oli muorinkin joten hintaa oli siinäkin. Tuo vanhan vartti katon purku ja hävitys on kuulemma kallis homma koska siinä on asbestia. Useamman tonnin maksaa, siitä johtuu korkea hinta, kuulemma. kuulemma ![]() Purkaja vetää naamarin ja haalarit päälle, jos viitsii ja purkaa. Kaatiksella viedään kuopan reunalle ja maata päälle. Siinä se.
Purkaja jos välitää omasta terveydestään niin se vetää ne kamppeet päälle ja vie asianmukaiseen paikkaan, joka velottaa siitä asiaan kuuluvan maksun. Siitä se hinta tulee. Ja firma, jos ei tee sitä ohjeiden mukaan, niin ei tarvitse montaa asbestipurkua jatkossa tehdä. Toki sen voi purkaa naapurin kake ja vie jätteet metsään. Ei ole kallis, kuulemma. Purkaja jos välitää omasta terveydestään niin se vetää ne kamppeet päälle ja vie asianmukaiseen paikkaan, joka velottaa siitä asiaan kuuluvan maksun. Siitä se hinta tulee. Ja firma, jos ei tee sitä ohjeiden mukaan, niin ei tarvitse montaa asbestipurkua jatkossa tehdä. Se asianmukainen paikka on kaatopaikalla maakuopassa. Kysy, jos et usko. Lisähinta tulee siitä kuopan kaivusta. Se asianmukainen paikka on kaatopaikalla maakuopassa.sama se on ihmis paskan ja saastuneen maaaineksen kanssa, vuosi pyöritellään jollain kentällä ja sitten se on valmista tavaraa myytäväksi. Ne varttilevyt pitää purkaa ehjinä irti, ei saa purkaessa murustella villojen sekaan.
Antoivat mulle mielellään tusinan verran ehjiä levyjä, kun purkivat katot meidän taloyhtiöstä. Annoin levyt kaverille, sillä on uudempaa sarjaa omassa talossa, ilman asbestia jotka sitten halkeilee. Kyllähän ne firmat omansa ottaa. Kilpailutettiin 4 eri firmaa. Meille teki taloyhtiölle remontin Kattokeskus. Ripeää toimintaa, ei turhia liikkeitä siellä tehdä ja lopputulos erittäin onnistunut. Ruukin peltikatto yllätti hiljaisuudellaan. ![]() Se asianmukainen paikka on kaatopaikalla maakuopassa. Ei tarvitse kysyä. Saattaa siinä asbestipurussa muitakin lisäkuluja olla, kuin kaatopaikkamaksut. Sinun viestistä sai vaan sen kuvan, että "eihän se ole kuin purkaa, pahvimaski päähän, jos jaksaa laittaa".
Vaihteeksi otsikon mukaista:
Palattu Rouskunhiekan "retkeltä". Seuraavaksi vielä tieliikennekäytöstä poisto. Toissailtana lääkäri soitti ja käski käydä verikokeessa, tänään sitten kävin. Netistä piti varata aika. Sairaalan ulkoovella oli vahti joka kuseli onko flunssan oireita. No ei ollut niin avasi oven, tuulikaapin jälkeen oli tyttö joka vahti että desinfioi kädet, rappusten yläpäässä oli taas tyttö joka ohjasi oikeaan suuntaan ja labrassa oli vielä yksi tyttö joka varmisti että oon varannut ajan. Ei pääse eksymään sairaalassa.
Vaihteeksi otsikon mukaista:Kävitkö tai löysitkö lähteen , onko silta korjattu olen ajanut sen yli joskus 5vuotta sitten, eikö oo hyvä paikka kävitkö kastamassa ja oliko vesi kylmää? Ei kai nyt seisomaan kun nyt alkaa kesä otetaan kuljin käyttöön ku saan puskurin maalattua ja ilmat lämpenee kun ei oolämmintä hallia.
Kävitkö tai löysitkö lähteen , onko silta korjattu olen ajanut sen yli joskus 5vuotta sitten, eikö oo hyvä paikka kävitkö kastamassa ja oliko vesi kylmää? Ei kai nyt seisomaan kun nyt alkaa kesä otetaan kuljin käyttöön ku saan puskurin maalattua ja ilmat lämpenee kun ei oolämmintä hallia. En käynyt tietä pitkin kuin mökin raadolla enkä silloin muistanut mainintaasi lähteestä. Siis en edes etsinyt sillasta puhumattakaan. En käynyt vedessä, vapaata vettä ei ollut kuin Kaivannossa, muualla 2-3 metriä rannasta, joka jäätyi joka yö. Mulla taas alkaa tiukka pihatyöputki. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4014 4015 [4016] 4017 4018 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|