Minkälainen imuvehje sulla on tuhkien poistoon? Huono. Pönttömalli, jota käytetään imurin kanssa. Mulla on keskuspölynimuri ja siinä Gore-tex -suodatin, joten uskallan tuollakin imuroida, aika tiuhaan sitten tyhjennän säiliön ja puistelen suodattimen. Pitäisi ostaa sellainen tuhkaimuri, jossa on oma moottori. Toi fiilis näyttää jotenkin hienolta!!!!
Onko nuita monellakin eri alustoille tehtynä, vai kui ja onko niitä jossain myytävänä-tietty netticaravan kaiketi...mutta onko muita kanavia? Vaunu laitettu lämpiämään
Tarkoituksena ottaa ilalla koffia ja nukkua vaunussa yö Pakkastesti ![]() Missä päin sulla vaunu ja paljonko pakkasta ja lähditkö kylmästä vaunusta liikeelle?
Tänään viimeinkin saatu Fiiliksen kattolta lumet pois A-kivenkatu.? Edit: lainaus lyhennetty -Alan Missä päin sulla vaunu ja paljonko pakkasta ja lähditkö kylmästä vaunusta liikeelle?-2 Vaunussa Tikkakoski pakkasta ulkona -16.8 vaunu ollut lämmityksessä mutta tänä aamuna piti ottaa johto irti ja laittaa auto lämmitykseen ![]() No kyllä se ehtii illaksi lämpiämään varmasti hienosti! Hauskaa koeyöpymistä
![]()
Huono. Pönttömalli, jota käytetään imurin kanssa. Mulla on keskuspölynimuri ja siinä Gore-tex -suodatin, joten uskallan tuollakin imuroida, aika tiuhaan sitten tyhjennän säiliön ja puistelen suodattimen. Katselin sitä imuria, jossa on itsessään moottori. En ollut vakuuttunut, etteikö siitä tule hienoa nokea sisälle. Siksi ostin minäkin sellaisen johon tavallinen imuri yhdistetään. ![]() Juuri laitoin porin matin makkarissa päälle ja en voi lakata sen kehumista lämmönlähteenä! Ei tuu tuskankuuma ja pienillä tulilla lämpiää nopeasti ja kuitenkin säilyttää lämpönsa 8-9 h ja sitten vielä pieni lataus ja makkari on mukavan lämmin aamusseen ja on kuitenkin kohtuunkokoinen! Hyvä suomalainen peli!!!
Katselin sitä imuria, jossa on itsessään moottori. En ollut vakuuttunut, etteikö siitä tule hienoa nokea sisälle. Siksi ostin minäkin sellaisen johon tavallinen imuri yhdistetään. Hyvä tietää. Hieno tuhkapöly on pirullista ainetta hengityselimille. Hyvä tietää. Hieno tuhkapöly on pirullista ainetta hengityselimille. TM-Rakennusmaailmassahan oli noista tuhkaimureista testi. Hyvä tietää. Hieno tuhkapöly on pirullista ainetta hengityselimille. Sitä minäkin olen miettinyt kun noi meidän nokikolarit ei käytä hengityssuojaimia.. . |