Siitä yhdestä piilarista koko jumppa?Juu ja hoito vasta alussa..
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4000 4001 [4002] 4003 4004 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Siitä yhdestä piilarista koko jumppa?Juu ja hoito vasta alussa.. Siis, löytyykö tabletista/läppäristä, joiden wifissä ei ole 5Ghz:n taajuutta, niin wifin asetuksista merkintä 5G? En minä ainakaan olisi osannut kaivata sellaista.Voihan varmaan kysymyksen käsittää noinkin ! Yleisesti minulta on kysytty seuraavaa : Miksi perheemme xyz ja äöo laite ei toimi siinä 5G verkossa mikä löytyy *** laitteesta , ja vastaus on ettei kahdessa ensimmäisessä laitteessa ole tuota taajuutta. Samaa tuota kyselty pitkin eri palstoja. Valitan syvästi että puutuin asiaan.
Voihan varmaan kysymyksen käsittää noinkin ! Ehkä minun pitäisi oppia tekemään tarkempia kysymyksiä? "Ei vanha koira opi istumaan"! ![]() Siis, löytyykö tabletista/läppäristä, joiden wifissä ei ole 5Ghz:n taajuutta, niin wifin asetuksista merkintä 5G? En minä ainakaan olisi osannut kaivata sellaista. 5G on eri asia kuin 5GHz, ja lisäksi kaksi eri tiedonsiirtotapaa. 5G on eri asia kuin 5GHz, ja lisäksi kaksi eri tiedonsiirtotapaa.No käytin lyhennettä 5G jonka minun reititin ilmoittaa verkon nimessä ja monet mm zyxel tyyppikilvessä.
5G on eri asia kuin 5GHz, ja lisäksi kaksi eri tiedonsiirtotapaa. Aivan oikein. Mutta eikö tuosta asiayhteydestä jo totea, mistä on kysymys? Täytynee seuraavat kysymykset vääntää rautalangasta? "Ei vanha koira opi istumaan"!Eihän sen tarvikkaan. Varmaan on jo pentuna oppinu. ![]() 12.30 Silmäpolille, tutkivat silmän ja yksi lääke matkaan jota säilytetään kylmässä. Varattu huomiseksi renkaan vaihto, etteivät uudet kitkat mene pilalle
Varattu huomiseksi renkaan vaihto, etteivät uudet kitkat mene pilalle Miksi ostaa 'välikausirenkaat', jos niitä ei käytä? Miksi ostaa 'välikausirenkaat', jos niitä ei käytä?Kesä ja talvi renkaat erikseen vai mitä ![]() Tänään pesin ja vahasin fendt asuntovaunun. Vahasin etu- ja takapään.
Aikamoinen homma vaunun pesu käsipelillä / teleskooppiharjalla talven likapinttymistä. Vahalla lähti pahimmat pinttymät. A-tikkaat apuna katonpesussa. T. Erkki Varattu huomiseksi renkaan vaihto, etteivät uudet kitkat mene pilalle Rahamiehet vaihdattaa... ![]() Aikamoinen homma vaunun pesu käsipelillä / teleskooppiharjalla talven likapinttymistä. Vahalla lähti pahimmat pinttymät. A-tikkaat apuna katonpesussa.Itse käytän siirrettävää alumiinitelinettä pesussa ja vahauksessa. Katon saa pestyä sienenkin kanssa ja vahattua tarvittaessa. Alumiiniteline ei ihan maltaita maksa uutenakaan (esim. Bauhaus) ja jos niille on käyttöä muutenkin. Toki nuo halvimmat alutelineet on vähän rimpuloita pro-versioihin verrattuna mutta A-tikkaat kuitenkin voittaa. Itse käytän siirrettävää alumiinitelinettä pesussa ja vahauksessa. Katon saa pestyä sienenkin kanssa ja vahattua tarvittaessa. Alumiiniteline ei ihan maltaita maksa uutenakaan (esim. Bauhaus) ja jos niille on käyttöä muutenkin. Toki nuo halvimmat alutelineet on vähän rimpuloita pro-versioihin verrattuna mutta A-tikkaat kuitenkin voittaa. Hyvähän se olisi olla olemassa, en vaan ole keksinyt, minne laitan silloin, kun ei ole käyttöä. Tilaa kun on kova viemään, eikä ehkä pihan kaunistus. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4000 4001 [4002] 4003 4004 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|