Oon todennu etten tykkää yhtään tästä tapatalkista, vai mikä tämä oikein on?
No, pienempi harmi kuin korona.
No, pienempi harmi kuin korona.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3970 3971 [3972] 3973 3974 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Oon todennu etten tykkää yhtään tästä tapatalkista, vai mikä tämä oikein on?
No, pienempi harmi kuin korona. Kohta lisää - etelä tyhjenee.. Olisivat saaneet heti laittaa rajoituksia, Levilläkin ryypätään vielä viikko. Oon todennu etten tykkää yhtään tästä tapatalkista, vai mikä tämä oikein on? Miks sitä pitää käyttää? Oon todennu etten tykkää yhtään tästä tapatalkista, vai mikä tämä oikein on? Älä välitä. Mä en edes tiedä mikä se on. Oon todennu etten tykkää yhtään tästä tapatalkista, vai mikä tämä oikein on?Kerro lisäää (miksi et)? Ite käyttänyt vuosia - minusta paras palstan lukusofta (eri asia kuin kirjoittamisen..) Älä välitä. Mä en edes tiedä mikä se on.Ei oo kukkaa koskaa kertonu mikä semmone tapa talkki o ? Vois joku kertoo , mul o käytös tabletti, läppäri , kännystä ei oo ees nettii ja nää riittää. Ei oo kukkaa koskaa kertonu mikä semmone tapa talkki o ? Vois joku kertoo , mul o käytös tabletti, läppäri , kännystä ei oo ees nettii ja nää riittää.Unohda tapatalk - et kuulu kohderyhmään ![]() Unohda tapatalk - et kuulu kohderyhmäänSaanko vielä sentään osallistu sivuille vaikka en näköjään kuulu tänne.
Oon todennu etten tykkää yhtään tästä tapatalkista, vai mikä tämä oikein on? Joskus käytin, luovuin käyttämästä kun en tykännyt. Saanko vielä sentään osallistu sivuille vaikka en näköjään kuulu tänne.Toki-toki.. Et huomannut ed. lainaukseni punaväritystä (suomeksi; kun et seuraa tätä palstaa puhelimella) Lyhyesti tapatalkista: sopii palstan intensiiviseen seuraamiseen, yhdellä silmäyksellä näkee useita viimeisiä lukemattomia viestejä parin rivin esikatselulla, voi laittaa ketjuja seurantaan - näkymä totaalisti erilainen kuin windosversio + toimii ja on sama sitä tukevilla muillakin keskustelupalstoill a.. optimoitu 4-6" puhelin näytöille. Lyhyesti tapatalkista: sopii palstan intensiiviseen seuraamiseen, yhdellä silmäyksellä näkee useita viimeisiä lukemattomia viestejä parin rivin esikatselulla, voi laittaa ketjuja seurantaan - näkymä totaalisti erilainen kuin windosversio + toimii ja on sama sitä tukevilla muillakin keskustelupalstoill a.. optimoitu 4-6" puhelin näytöille. Miten se muka om parempi tätä 'windows-näkymää', joka toimii puhelimessa yhtälailla? Miten se muka om parempi tätä 'windows-näkymää', joka toimii puhelimessa yhtälailla? Kokeile ja muodosta oma mielipide. Mieltimyksiin tässäkin voi perustella omaa kantaansa Kokeile ja muodosta oma mielipide. Mieltimyksiin tässäkin voi perustella omaa kantaansaTämä mobile on hyvä Ei näyttänyt mitenkään vakuuttavalta, en kokeile.
PS. Luettu ja kirjoitettu puhelimella. Näkymä on selkeämpi PC-modella. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3970 3971 [3972] 3973 3974 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|