|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3969 3970 [3971] 3972 3973 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Muista vähän rentoutuakin. Tähän voisin todeta, että tämä on minulle rentoutumista ![]() Puutarha hommia, nurmikon ilmastointi/ ilmastusta tuli tehtyä ![]() https://youtu.be/Oo8GLFNWljM joo, on minulla luppoaikaa....Minulla on semmonen kone missä on semmosia , vähän ku ruohonleikkurin taittuvat terä, pysty suunassa rivissä vietsiä jotka viiltää maahan 5 cm syvät viillot. Ihan perus caravanisti grocceiissä koneen perässä tallustelin, ![]() P.s. ensi viikolla joku päivä tulee, netistä tilasin, 40 kpl 25 kg säkkiä hiekkaa, ne vielä upottelen tuon värkin kera mullan sisään, eiköhän kesällä viherrä. Siirrytty Pallakselle, 6 koppia puskaleirissä.
Mitäs perhoukolle kuuluu, vieläkö karavaanailee ja puukkoilee? Taitaa huithait välittää karanteenista kun kerran oot sitä sille joutunut selvittämään Mitään parempaa tietoa ei ole elostaan. Paitsi, että oli vähän aikaa sitten katsastanut jonkun autonsa ja oli tullut jotain erimielisyyttä katsurin kanssa. Oli joku juttu, jota en nyt muista, oli mennyt monta vuotta hyväksytysti, mutta nyt ei. Mutta sen verran siitä keskustelusta, että ukko aloitti varoittamalla vesantolaisia, että hän tulee kaupoille kielloista huolimatta. Eräs vihjaisi, että kunnan pitäisi auttaa, johon ukko "enhän minä ole sairas". Ja keskustelu poistui sen jälkeen, kun minä kysyin "miten omaishoitaja hoitaa omaistaan punkan pohjalta". Mitään parempaa tietoa ei ole elostaan. Paitsi, että oli vähän aikaa sitten katsastanut jonkun autonsa ja oli tullut jotain erimielisyyttä katsurin kanssa. Oli joku juttu, jota en nyt muista, oli mennyt monta vuotta hyväksytysti, mutta nyt ei. Just joo, näinhän se menee. Just joo, näinhän se menee.taitaa vesannolla olla suurempi riski saada lotto voitto kuin kuolla koronaan. taitaa vesannolla olla suurempi riski saada lotto voitto kuin kuolla koronaan. Fifty sixty Nykäsen Masaa mukaellen. Odotellaanpa toukokuuta. Voi tilanne Vesannolla muuttua.
Maraton nimeltä korona on vasta alkanut ja kestää jopa kesän yli. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3969 3970 [3971] 3972 3973 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|