Laitettu tulet leivinuuniin kinkunpaistoa varten.
Sama touhu täällä. Itse ei olla paistamassa mutta tyttö hoitaa homman.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3903 3904 [3905] 3906 3907 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Laitettu tulet leivinuuniin kinkunpaistoa varten. Sama touhu täällä. Itse ei olla paistamassa mutta tyttö hoitaa homman.
Laitettu tulet leivinuuniin kinkunpaistoa varten. Tulin hakemaan tilattua kinkkua. Vain 80 asiakasta jonossa. Tulin hakemaan tilattua kinkkua. Vain 80 asiakasta jonossa.Voi tosiaan sanoa vain. Reilu 150 jonossa edellä kalatiskille... No suurin osa ostoksista sukkuloitu vuoroa odottaessa. Voi tosiaan sanoa vain. Reilu 150 jonossa edellä kalatiskille... Kävin toissapäivänä verkoilla, ei ollut jonoa. ![]()
Oli siinä hetken aikaa pölyä, karvoja ja pieniä kiviä käsillä. Nyt sopii ropotin taas imutella.Ajeltu Crevillentin Las Palmeras Campingingille. Sanoin vastaanottoon 3pv kun kysyivät aikomuksista. Lämmintä 21... Kävin toissapäivänä verkoilla, ei ollut jonoa.Oli jopa yllättävän suosittu ajankohta. Periaatteessa kuitenkin ihan normi työpäivä. No loppujen lopuksi eteni ihan hyvin. Pisin putki jonosta luopuneita tais olla viisi peräkkäistä. Nyt on "pahin rasti" takana. Ja savukalkkunan jälkeen Joulun oleellisimmat elintarvikkeet eli kalat ja mädit ostettuna ![]() On vielä sen verran pitkä matka Sevillaan, että parturoin itse, 2 mm sattu mitaksiOlishan siellä päätepysäkillä ollu oikeakin parturi. Se olis leikannu tarkemmin. ![]() ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3903 3904 [3905] 3906 3907 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|