|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3886 3887 [3888] 3889 3890 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]() ![]() keskikaljaa, Sakua. Käytin autoani fixaamossa jossa ajovalon pinnat kiillotettiin ja pinnoitettiin. Tuli kuin uudet. Kyllä 320000 kilsaa näkyy jo ajovaloissaki. Tuliko oikeasti uuden näköinen lasi? Nähnyt sellaisiakin suoritteita joissa lasi näyttää kuin hienolla hiekkapaperilla hiottu....lopputulo s heikompi kuin ennen käsittelyä. Eli onko joku noista tuunaus aineista toimivakin? Tuliko oikeasti uuden näköinen lasi?Ovat kuin uusia mitä minä oon nähnyt. Mutta sen sanoivat ettei sitä loppuvahaa kannata siihen laittaa, tuppaa kuumentumaan liikaa ja sen jälkeen lasi on aivan hirveen näköinen. ![]() Kiinnostais nähdä onnistuuko valojen uudistus todella. itse nähnyt liikkeissä "ammattimaskeerajien" epäonnistumisia tuossa asiassa. Yhtä autoa tyttärelle tuli kateltua ja siinä oli lamput tolleen hiottu...jäi liikkeeseen...muute n ois ollut ihan ookoo mutta umpiot ihan karseet. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3886 3887 [3888] 3889 3890 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|