Olipa org tapaaminen Fuengirolassa. 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3858 3859 [3860] 3861 3862 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Olipa org tapaaminen Fuengirolassa. Niin oli MIX eikö se silppu oo lannoitetta,ei sitä enää keväällä näy missään on jo maatunut. Jos tuuli tuo kaupungin puistosta muutaman lehden, ne voi silputa, tai jättää sikseen... Jos lehtiä on oikeasti, niin parasta kerätä pois. Varsinkin tammen lehti on sellaista kamaa, että pitää kikkailla, jotta sen saa maatumaan edes vuosien kuluessa. Vähänkin isompaa määrää on turha yrittää silputa, se tappaa kaiken alleen. Tämä ihan varoituksena, kun tänäkin syksynä sitä silppuamista on toitiotettu, taisi olla päivän Hesarissa viimeksi. Olipa org tapaaminen Fuengirolassa.Väännä vaan veistä haavassa kyllä täällä on vaan mukavampi olla kun saa palella pimeässä synkkyydessä ![]() Väännä vaan veistä haavassaKerro vaimolle terveiset. Jospa se vähän lämmittäs tunnelmaa. ![]() Kerro vaimolle terveiset. Jospa se vähän lämmittäs tunnelmaa.Kerrotaan huomenna, kun ehtis lähtemään jo yövuoroon
Väännä vaan veistä haavassa Olin viimme viikolla rootoksella muitten makaamissa seitsemän päivää. No, niistä oli puolet liikaa. Kahtena päivänä kävelin hiekkarannan vierestä, jossa lihavat eläkeläiset kellisteli auringossa. Olin mielissäni kun pois pääsin. Palattu töistä, hyvä oli yö.Pekkarisen Maurin hain Lentokentältä ja puhuttiin Suomen teistä, sano jotta vuonna 2030 Hesasta Ouluun kuulemma tulee tie kuntoon kun saadaan rahaa Eu.
Olin viimme viikolla rootoksella muitten makaamissa seitsemän päivää. No, niistä oli puolet liikaa. Kahtena päivänä kävelin hiekkarannan vierestä, jossa lihavat eläkeläiset kellisteli auringossa. Olin mielissäni kun pois pääsin.Sun täytyy seuraavaksi ottaa Juhlamokkaa, ruisleipää ja kossua matkaan mukaan ettei tule niin äkkiä koti-ikävä ![]() Kyllä minulle on viikko ihan liian vähän, sopiva olis Lokakuun alusta huhtikuun alkuun reissussa ja loppuaika Suomea kiertämässä Saatan viihtyä pari tuntia rannalla joskus ja uimassa käydä, vaan rantakohteisiin en ole matkustanut 15 vuoteen, jos nyt Sisilian Cefalua voi sellaiseksi edes sanoa. Joskus on kulkineella kyllä hetkeksi pysähdytty rantakohteeksi laskettavalla alueella.
Se pittää matkustaa sellaiseen paikkaan, mikä miellyttää. Minulle se on sellainen, jossa maisema vaihtuu ja muita turisteja on vähän. Voisin hyvin tehdä tuollaisen lokakuu-huhtikuu reissun, vaan työnantaja ei päästä. Eikä koulu. Pitää tyytyä tämmöisiin kolmen viikon kurkistuksiin. Tänään junaillaan nelisen tuntia. Merenrantaa yli puolet matkasta. Komeat on maisemat ja kohta ollaan seuraavassa paikassa sopivasti yksi yö. Ihmetelty tosi isoa tietokonetta
![]() http://www.smartoshop.com/utilite-utlc1200qmd2gm32se2ldwbacc-p-3572.html?manufacturers_id=42 Täytynee tutkia Palattu töistä, hyvä oli yö.Pekkarisen Maurin hain Lentokentältä ja puhuttiin Suomen teistä, sano jotta vuonna 2030 Hesasta Ouluun kuulemma tulee tie kuntoon kun saadaan rahaa Eu. Eikö taksikuskeilla ole vaitiolovelvollisuu tta.? Olin viimme viikolla rootoksella muitten makaamissa seitsemän päivää. No, niistä oli puolet liikaa. Kahtena päivänä kävelin hiekkarannan vierestä, jossa lihavat eläkeläiset kellisteli auringossa. Olin mielissäni kun pois pääsin.No jopas Eikö kannata jo tuossa tapauksessa jäädä kotiin ja antaa heidän kulkea jotka siitä pitävät? Kyllä täältä pimeästä satesta joutaisi aurinkoon ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3858 3859 [3860] 3861 3862 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|