Jos ei jotain ole koskaan kokeillut, eikä siitä muutenkaan mitään tiedä, silloinhan on yleensä paras asiantuntija.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3839 3840 [3841] 3842 3843 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Jos ei jotain ole koskaan kokeillut, eikä siitä muutenkaan mitään tiedä, silloinhan on yleensä paras asiantuntija.
Jos ei jotain ole koskaan kokeillut, eikä siitä muutenkaan mitään tiedä, silloinhan on yleensä paras asiantuntija.Hyvin sanottu Sisko tulee visiitille eikä oo mitään pullaa (( kukahan taas kaiken makean mussuttanut )) joten vauhdilla kesän mansikat sulamaan ja nyt tuoksuu ihana mansikkapiirakka. Eikun kahvin keittoon ja siskolle viestii..jotta nyt on tuoretta pullaa ja kuumaa kahvetta ![]() Jos on talven noin niin homeessa on keväällä!Kuva hiukan valehtelee.Kyllä tuo on reilusti irti katosta. Harjalla kehikon päällä vielä pitkittäin parin metrin pätkä salaojaputkea pressua suojaamassa. Monta vuotta vaunu suojattu noin eikä mitään ongelmia. Kosteudenpoistajia vielä muutama vaunussa. Koiralenkkiä Yyterin hiekoilla. Kyllä osaa olla komia päivä..
Vaunu talviteloille. 🤔 Miten oot ilmankierron varmistellu? Joutui eilen eläkeukko töihin. Tänään palautin tietokoneen korjattuna ja kaivoin tiedostotkin esille vanhasta kovalevystä.
Joutui leathermanin kahvalla koputtelemaan jotta sen verran pyöri että sai tiedot talteen. On se kumma kun eivät tee varmuuskopiointia kuin samalle kovalevylle. Eileen laitettiin lisäpitkä ja tänään virittelin viimasuojan m-autoon.
Valkoinen maalipurkki tyhjennetty ja ovi tuotu saranoilleen.
Elokuvissa katsomassa Mestari Cheng.
🤔 Miten oot ilmankierron varmistellu?Pressun alla kehikko joka on hiukan vaunua leveämpi. Kehikko pienten palikoiden avulla hiukan ylhäällä vaunun katosta. Hyvin pääsee ilma pressun alle. Kyllä osaa olla komia päivä.. on kyllä ![]() Ulkoilutin molempia Mopareita. Tolla "päältäajetavalla peräkärryllä" vein kaatiskuorman ja perhemallilla kävin motonetissa ja tankilla, seuraavaksi lasken sen talvilevolle ja laitan seisontaan. Tossa olen tekemässä juuri teeripaistia.
Tossa olen tekemässä juuri teeripaistia. Teerestä pitää kyllä mun mielestä tehdä keitto 😋 Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3839 3840 [3841] 3842 3843 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|