|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3781 3782 [3783] 3784 3785 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Pettymys oli suuri kun Etukortti ei toiminutkaan saunan oveen. Saavuimme matkan ensimmäiseen etappiin, Best Caravanin matkaparkkiin Kempeleeseen. Bestis pettää aina ![]() Saavuimme matkan ensimmäiseen etappiin, Best Caravanin matkaparkkiin Kempeleeseen.Eikös niillä ole kaksi eri korttia, matkailu-ajoneuvon ostaneet ja etukortin pyytäneet ? Tosin viimme viikon maanantaina kun kävin siellä, eivät ainakaan tarvikemyynnissä, tienneet koko kortista.
Jokohan kotinurkissa pyörijälle riittää kesäteatterit tältä kesältä. ![]() Tulimma juuri kesäteatterista, Kari Tapio musikaalista. Minun kesäteatterimitta täyttyi vuosia sitten
Eikös niillä ole kaksi eri korttia, matkailu-ajoneuvon ostaneet ja etukortin pyytäneet ? On kyllä. Mulla on etukortti ja pääsin joitakin vuosia sitten Hyvinkäällä saunaan. Kuopion myymälässä mulle vahvistettiin, että etukortilla(kin) pääsee saunaan. Lieneekö magneettiraita vioittunut? No, aamulla selvitän käymällä myymälässä. ![]() 106:s yö tänä vuonna kulkimessa. Ajeltu yöksi taas Espoon puskaan. Saapi nähdä onko viimeinen yö tässä autossaJoko sen olet kaupannut ? Vai vaihdossa ? ..Niitähän tänä vuonna tähän mennessä 226 kpl. Eli 47% niistä viettänyt kulkimessa - melkein kuin asuisi ![]() Joko sen olet kaupannut ? Vai vaihdossa ? Ei mennyt vaihdossa. Jatko hieman vielä auki. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3781 3782 [3783] 3784 3785 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|