|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3773 3774 [3775] 3776 3777 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kävin piitkästä aikaa kävellen Atrian tehtaan myymälässä. Kassillinen tempautui mukaan sapuskaa viikon lopuksi.
![]() Taitaa olla semmoinen paikka, ettei kannattaisi mennä kovin nälkäisenä ostoksille?
![]()
^ Semmonen juuri. ![]() Ajeltiin Kopparöön , tyttären poika mukana.
Aamupäivällä huomasin,että passi menee vanhaksi loppukuusta. Siis kävin passikuvassa.
Asennettu toinen hupiakku matkakulkimeen.
Taitaa olla semmoinen paikka, ettei kannattaisi mennä kovin nälkäisenä ostoksille? Minun suosikki on Lapin Lihan tehtaanmyymälä Rovaniemellä. Sieltäkin tarttuu kaikenlaista mukaan kun käy
Aamupäivällä huomasin,että passi menee vanhaksi loppukuusta. Siis kävin passikuvassa. Passi- ja henkilökorttihakemu kset jätetty. Olipa helppoa tehdä netissä ilman laitoksella käyntiä. Passi- ja henkilökorttihakemu kset jätetty. Olipa helppoa tehdä netissä ilman laitoksella käyntiä.Joo, sormenjälki pitää uusia 6 v välein, eli ensikerralla käytätyttää.. Passikuvankin voi hoitaa kotoa käsin poliisi lupapalveluun ja säilyy siellä 6kk (muistaakseni) sekä voi käyttää uudelleen, esim. ajokorttiin. On tullut laitettua paristakymmenestä hlö, myös itsestäni. Kesäkuussa reissuunlähtöä edeltävänä iltapäivänä (la) ilmeni, että mun passi oli vanhentunut 3kk sitten. Siitä hetkestä n. tunnin päästä mulla oli uusi (vaaleanpunainen) passi kädessä ja laivanlähtöön 18h ![]() Kesäkuussa reissuunlähtöä edeltävänä iltapäivänä (la) ilmeni, että mun passi oli vanhentunut 3kk sitten. Siitä hetkestä n. tunnin päästä mulla oli uusi (vaaleanpunainen) passi kädessä Ja se on sitten vain vuodeksi? Kohta saunaan, ja Isäntä vuoro takana. Saunan kiukaan uunissa ajattelin paistaa pari makkaraa
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3773 3774 [3775] 3776 3777 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|