Kotouduttu juhannuksen vietosta. Matkakuljin tyhjennetty ja tätä kirjottaessa tulikin mieleen, että seuraava homma on liikennekäytöstä poisto sekä saunottu omassa saunassa.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3732 3733 [3734] 3735 3736 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kotouduttu juhannuksen vietosta. Matkakuljin tyhjennetty ja tätä kirjottaessa tulikin mieleen, että seuraava homma on liikennekäytöstä poisto sekä saunottu omassa saunassa.
Hotellina paatti joka mennyt tuhat kertaa Atlantin yli, huippunopeutena 33kn. Reilu 300m pitkä
https://en.m.wikipedia.org/wiki/RMS_Queen_Mary Tämä on traditio jo yöpyä täällä muutama yö aina reissussa. Hinta huoneella kohtuullinen $93 mutta päälle tulee parkkia ja lomakeskusmaksua. Suosittelen ainakin yhden yön olemaan ja tutustumaan laivaan. Tämä kirjoitellaan alkuperäisessä Observatorion baarissa. https://www.tripadvisor.com/LocationPhotoDirectLink-g32648-d77621-i137373156-The_Queen_Mary-Long_Beach_California.html ![]() ![]() ![]() ![]() Auringon ottoa ja kotikaraokea väliin
Vähä töitäkin aamusta. Tunti vielä odotella päästään mökille ja sauna päälle Kuunneltu rekkamiehen höpötystä puhelimeen: ”Täällä Finnlinkillä oon. Kymmenkunta rekkaa vain. Asuntovaunuja helevetisti. Kai ne on suviseuroille menossa.”
Oikeasti on muutama vaunu ja parikymmentä matkailuautoa. Suurin osa ruotsalaisia. Isoja lapsiperheitä ei yhtään. Tarinan opetus: älä luule, että ulkopuoliset ymmärtäisivät harrastuksestasi tai esim. työstäsi yhtään mitään. ![]() Tein voileipäkakun ja pesin auton.
Kuunneltu rekkamiehen höpötystä puhelimeen: ”Täällä Finnlinkillä oon. Kymmenkunta rekkaa vain. Asuntovaunuja helevetisti. Kai ne on suviseuroille menossa.”siihen on pari syytä miksi lomalaiset ei ole kovin suosittuja rekkakuskien keskuudessa sillä välillä. siihen on pari syytä miksi lomalaiset ei ole kovin suosittuja rekkakuskien keskuudessa sillä välillä.Jaa, mitä syitä... Ainakin siinä on se ero, että toiset on lomalla ja toiset töissä. Jaa, mitä syitä...Siis "töissä" ilman palkkaa. Kuunneltu rekkamiehen höpötystä puhelimeen: ”Täällä Finnlinkillä oon. Kymmenkunta rekkaa vain. Asuntovaunuja helevetisti. Kai ne on suviseuroille menossa.”Taisit mennä ohi saaresta joku aika sitten😁 Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3732 3733 [3734] 3735 3736 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|