Näitä nyt piisaa...
Minäkin olin tänään hautajaisissa. Vielä yksi on elossa, sitten on meidän ikäpolven vuoro. Jään katsomaan, mikä on lähtöjärjestys.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3667 3668 [3669] 3670 3671 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Näitä nyt piisaa... Minäkin olin tänään hautajaisissa. Vielä yksi on elossa, sitten on meidän ikäpolven vuoro. Jään katsomaan, mikä on lähtöjärjestys. ![]() Pikkuhiljaa Trawemunde tullaan Mä olin Finmaidilla viikko sitten mutta se oli matkalla toiseen suuntaan. Pikkuhiljaa Trawemunde tullaanKoitahan pysyä hereillä, jos jatkatte matkaa. Minäkin olin tänään hautajaisissa. Vielä yksi on elossa, sitten on meidän ikäpolven vuoro. Jään katsomaan, mikä on lähtöjärjestys.Hyvä teillä, menkää järjestyksessä. Täällä ei niinkään, voisi toisin mennä. 4 lähtenyt kuuden viikon sisällä ikäpolveen katsomatta. En samaa kellekkään soisi ![]() korjattu oikolukua Yks vuotis synttärit vietetty, nyt vaunu 1V 1päivä. Elikkä retro vehje jo.
Yks vuotis synttärit vietetty, nyt vaunu 1V 1päivä. Elikkä retro vehje jo. Vaihtoon!!
Sain mönkijän tulille. Nyt voisi ottaa tieliikennekäyttöön .
Vaihtoon!!Katsotaan miten Syyskuussa käy, kun käydään Kaben tehtaalla ![]() Vaihdettiin Fiiuun suvigummit
Nyt pohdimme ottasko ajoon ja lähtis kevätreissuun vaiko poltinpuuta tekeen lisää ![]() Viety aamulla taas emäntä kaskenlinnan sairaalaan Anoppia katsomaan jo viikon ollut syömättä juomatta, on kipupumpun, morfiinin varassa vartoen tuonelan menoa on jo tunneista kiinni että pääsee matkalle. Ite oon kauppakassia puunannut kesä kuntoon kun vartoo ilmoitusta kun ei osaa olla tekemättäkään olla.
Viety aamulla taas emäntä kaskenlinnan sairaalaan Anoppia katsomaan jo viikon ollut syömättä juomatta, on kipupumpun, morfiinin varassa vartoen tuonelan menoa on jo tunneista kiinni että pääsee matkalle. Ite oon kauppakassia puunannut kesä kuntoon kun vartoo ilmoitusta kun ei osaa olla tekemättäkään olla.Elätte raskaita aikoja. Ei voi muuta kuin voimia Teille toivoa. Ja Anopille matkaa kaunista. Haettu vaunun patjanpäällinen pesulasta ja shoppailtu vesiletku ja hyönteisverho oveen ym pientä. Seuraavaksi täytyisi saada se suojus takaisin... Siinä voikin tulla hiki.
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3667 3668 [3669] 3670 3671 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|