Voi jos se olisi nuin yksinkertaista. Itse olen tehnyt jatkuvasti fyysistä työtä, mutta kunto rapistuu koko ajan.
Ei olekaan noin yksinkertaista, hyvä kunto on muutakin kuin fyysistä työtä.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3663 3664 [3665] 3666 3667 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Voi jos se olisi nuin yksinkertaista. Itse olen tehnyt jatkuvasti fyysistä työtä, mutta kunto rapistuu koko ajan. Ei olekaan noin yksinkertaista, hyvä kunto on muutakin kuin fyysistä työtä. Pärnussa vielä, shoppailtu ja tietenkin Nautittu terassien antimia. Melkein hellettä 24 näyttää mittari.
Töihin lähtöä suunnitelen, ja myös seuraava yö.Sit vaunulle kun pyhänä Hallituksen kokous.Käsitellään tulevia tärkeitä asioita kuten esm. Hietasaareen tulee uusi sauna sen ajankohtaa.
Korjattu autosta talvella haljennut kattoluukku
Lähetin s-postilla kuvia mankelin hammaspyörästä Savonia AMK:un. Vein hammaspyörän Savonia AMK:un.
Kulkimeen vaihdoin tolokun rattaat, eikä maksanut mittään, ei edes kuntosalimaksun vertaa. Päivä siinä meni. Nyt on ruoto kippee, aivan kuin olisi ollut hinurien orgioissa.
![]() Kilipisjärvellä työreissulla, huomenna Utsjoen suuntaan muutamien mutkien kanssa.
Kävin katsomassa livenä matkailuautoa mikä olisi mahdollisesti tarkoitus ostaa
![]() Voi jos se olisi nuin yksinkertaista. Itse olen tehnyt jatkuvasti fyysistä työtä, mutta kunto rapistuu koko ajan. Kohta ei pysty edes kovaa paskaa rutistamaan ulos. Mielestäni yksinkertaista, luonnollisesti hitaampaa koska on iän tuomaa "patinaa." Nyt on ruoto kippee, aivan kuin olisi ollut hinurien orgioissa. No perhana. Orgi on siitä mainio paikka, että täällä oppii melkein päivittäin uusia asioita. Nyt sitten tiedän, miltä hinurein orgiatkin tuntuu. Sitä vaan rupesin pohdiskelemaan, että mikä se renkaanvaihdossa on mahtanut sinne kampriinin puolelle lipsahtaa. Vaan mistäpä minä sen tiedän, kun en 18 tuumaisia isompia vanteita ole nostellut, mikähän koko mahtaa sitten olla noissa "ainoan oikean" kokoisissa kulkineissa. Sellaiset 18 tuumaiset kuitenkin äsken rytkyn alle laitoin, kaksi tuumaa isommat kuin Hymeriin, joka odottaa vuoroaan. Pari yötä tuli oltua Länsiväylän huminan vieressä. Muuten rauhallista mutta joku pärisyttää tuntikausia agrikaattia... Mihinköhän sitä tarttee.... Jos vaikka kinkkua paistaa sähköuunissa
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3663 3664 [3665] 3666 3667 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|