Ny ukko pojan kans kipsin poistoon ja mamma päivystää 5 sairastavaa tenavaa kotona.Ei sikapäiville siis vieläkään

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3640 3641 [3642] 3643 3644 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ny ukko pojan kans kipsin poistoon ja mamma päivystää 5 sairastavaa tenavaa kotona.Ei sikapäiville siis vieläkään ![]() ![]() Tein aamukuudesta ysiin polttopuita, nyt on telituhti ääriään myöten täynnä valmiina toimitettavaksi Paljonko Tuhtikuorma kustantaa kaupungin keskustaan toimitettuna? Haettu paketti postista.. Ja todettu jotta täll foorumill on kaiken näkösiä pissipäitä mulkeroitaKiitos vaan itsellesi Rölli Jokunen vuosi sitten kun olit Arskan leirinnän vieraana ja teit mulle sen prässin hopea hommiin niin siitä asti mulla on ollut sellainen tunne ettei silloinen korvauksen ollut riittävä. Siksi laitoin rahtivapaana. Rölli, hyvän teon löytää aina edestään, vai miten ne sanovatkaan. Kiitos vaan itsellesi Rölli Tällaisia kirjoituksia(tekoja) on mukava lukea Vaimo uhkasi mennä jo ensi yöksi vaunuun nukkumaan Paljonko Tuhtikuorma kustantaa kaupungin keskustaan toimitettuna? Vähä puulajista riippuen ja tuleeko talvella ylijäämää.. Nyt ei ole kuin ennalta sovitut ![]() Jos on ollut omia rankoja niin olen voinu käydä koneella pätkimässä (huom, rankaa ei kuitua /tukkia) ![]()
Käyty syömäs Abc, suolaa, pippuria, HP-kastiketa ja namNoikaikki on ihan hyvvii... Vai mitä oli lisukkeena ![]() Rakennus hommia Pääsiäiskokko vähän arveluttavassa paikassa... ![]()
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3640 3641 [3642] 3643 3644 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|