|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3639 3640 [3641] 3642 3643 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Käytin äänioikeuttani.
Tuo on hyvä keräys. Kotimaiset vammaisjärjestöt jakaa potin. Toinen johon osallistun on Pelastusarmeijan keräyslippaat.
Pesty työmatkakuljin, nyt ei tarvi enää avata ovea hanskat kädessä
![]() Ketä varten Ketä vartenjos lukee edelliset viestit niin varmaan tietää kenelle peukut, nosille joka otta kolikko posan mukaan kun menee uurnalle, ei taida olla muita orgilaisia kuin Vesakko ja minä lipasvahti . Ja antaa hyvälle asialle ropposia . jos lukee edelliset viestit niin varmaan tietää kenelle peukut, nosille joka otta kolikko posan mukaan kun menee uurnalle, ei taida olla muita orgilaisia kuin Vesakko ja minä lipasvahti . Ja antaa hyvälle asialle ropposia .Ja kelle ne roposet sitten oikeasti menee Herrojen perseeseen!2/3 Osaa pensas aitaa äsken leikattu
Ja kelle ne roposet sitten oikeasti meneeNo se on sentään hyvä ettei sun hotoon persuksiin , kantsis ottaa asioista selvää ensin ennen ku aukoo päätään. No se on sentään hyvä ettei sun hotoon persuksiin , kantsis ottaa asioista selvää ensin ennen ku aukoo päätään.Faktoja ![]()
Tänään sain Ikean palapelit koottua. Hyvin ja tarkasti on Ikean sahurit palat tehny.
![]() Ja kelle ne roposet sitten oikeasti menee Nyt on jo sen tason *askaa, että orgissa harvoin. Äkkiä on kadonneet ne ylevät ajatukset, mitä täällä ei-niin-kauan sitten esitit. Kommentoin siksi, ettei ulkopuolinen luulisi, että tuo on täällä yleinen käsitys. Tänään sain Ikean palapelit koottua. Hyvin ja tarkasti on Ikean sahurit palat tehny. joo kyllä ne laadukkaita on. monesta muusta firmasta ostetut palapelit ei ole olleet niin tarkkoja sovitukseltaan... Jos ikean kalusteissa tuntuu että nyt tarttee jonnekin porata reikä tai tämä ei sovi niin kannattaa lukea ohjeita taaksepäin - jotain on mennyt omalta osalta pieleen ![]() Itse laitoin tänään raggari-plymarin liikenteeseen, kävin sillä aiheuttaa pahennusta kylillä ja hakee kaverilta jousenpuristimet lainaan, huomenna tarttis vaihtaa eukon käyttikseen etujousi. niin adrian takavalot tummensin miedosti, jotain laitointa kuuluu kaikissa olla.. ![]() Itse laitoin tänään raggari-plymarin liikenteeseen, kävin sillä aiheuttaa pahennusta kylillä ja hakee kaverilta jousenpuristimet lainaan, huomenna tarttis vaihtaa eukon käyttikseen etujousi. Eikö kannata vaihtaa molemmat että ei tule kani vino ?
pian sen näkee. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3639 3640 [3641] 3642 3643 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|