Virittelin aamulla kolme hiirenloukkua. 5 saalista tänään.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3600 3601 [3602] 3603 3604 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Virittelin aamulla kolme hiirenloukkua. 5 saalista tänään.
Terassin valokatteelta pudotin lumet kun alkoivat jo valumaan alas itsekseen. 21 vuotta olen tätä taloa asunut eikä ikinä ennen ole helmikuussa tullut lumet alas, ilmastonmuutos taitaa olla.
Virittelin aamulla kolme hiirenloukkua. 5 saalista tänään. Kulkimeenko ? ? Kulkimeenko ? ?Aittaan ja liiteriin. Nyt oli 2. Virittelin aamulla kolme hiirenloukkua. 5 saalista tänään. Märät kelit on tunkenut vettä käytäviin, niin pitää lähteä liikkeelle. Tätä menoa kaikki eteläisen Suomen karhut lähtee ens viikolla. Käväsin idässä
Kuuntelin puhelimessa DNA:n nettitarjousta, josta myöhemmin ao. osiossa.
Marketin aulassa oli operaattorin pojat kauppaamassa liittymiä.
Kysyin pystyyvätkö mulle tarjoamaan edullisempaa kuin nyt on. Ei kuulemma pysty. Tekaisin makkarapastaa, chilillä hiukka terästin
![]() Kulkine otettu esiin jos tuolla kolmen vuodenajan kamppeella lähtis loppuviikosta reissuun.
Kyllä tänään teki mieli laittaa kuljin käyntiin ja ajella pieni lenkki, aurinko paistoi ja asfalttikin kuivui. Mutta ei ole talvisia renkuloita niin se siitä.
Kävin hakemassa pussillisen viinipullon korkki korkkeja, pitäis rakentaa linnunpönttöjä ja tehdä niistä korkeista ulko vuori niihin. Kyllä tänään teki mieli laittaa kuljin käyntiin ja ajella pieni lenkki, aurinko paistoi ja asfalttikin kuivui. Mutta ei ole talvisia renkuloita niin se siitä.Ens viikollahan tuo kesärengaskausi alkaa. Aattelin ottaa alle. Mulla vielä viime reissun jäljiltä ketjutkin alla (kitkojen kaverina), niin märällä jäällä pääs kotiin..
Tänään siirsin kulkimen mäelle - hyvin puree ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3600 3601 [3602] 3603 3604 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|