rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9777420 kertaa)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:26.10.2020 kello on 12:21
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #53910 : 19.02.2019 kello on 09:37 »
Olin kotiparturrissa,rouva leikkas.
Ei maksanut mitään vaan on melko änkkäränkä leikkaaja,ei ammatti parturit juonittele hetikään niin paljoa.
Halpaa ja hyväähän ei oo ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:30.11.2025 kello on 21:04
  • seniori
« Vastaus #53911 : 19.02.2019 kello on 10:03 »
Olin kotiparturrissa,rouva leikkas.
Ei maksanut mitään vaan on melko änkkäränkä leikkaaja,ei ammatti parturit juonittele hetikään niin paljoa.
Halpaa ja hyväähän ei oo ;D
Rouva on parturoinut hiuksiani jo parikymmentä vuotta. Helppo homma partakone / hiusleikkurilla, kun päälaella on vain kymmeniä hiuksia. Sivulta sitten 2 senttiseksi ja rajaukset.

Toimitus tehdään lämpöisessä pesuhuoneessa ennen saunomista ja ilman rihmankiertämää.

Hyvää ja ilmaista on  :laugh:

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:12
  • Kotkan poikii ilman siipii
« Vastaus #53912 : 19.02.2019 kello on 10:45 »
Käytin hondan 100 tkm huollossa. 210 € siitä joutu maksamaan. Tapetointi hommia olisi mutta likan muksulla on vatsatauti joten jätän tapetti hommat väliin. Poika kyseli mua ookkailemaan itään, eilen kävin nyt en viitsinyt lähteä.

• Kalustoon kuuluva
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
« Vastaus #53913 : 19.02.2019 kello on 10:47 »
Rouva on parturoinut hiuksiani jo parikymmentä vuotta. Helppo homma partakone / hiusleikkurilla, kun päälaella on vain kymmeniä hiuksia. Sivulta sitten 2 senttiseksi ja rajaukset.
...........

Hyvää ja ilmaista on  :laugh:

Tämä minun nykyinen hiusmallini on ollut 9 vuotta. Ensimmäisen kerran Fugessa sen teki ruåtsalaisnaapurin rouva. Sen jälkeen itse. No joskus vaimo tarkistaa ja ajaa niskavillat kun ne eivät oikein katkea.  Kysymyksessä on malli "sänki". 3mm korkeudeksi koneeseen ja niin kauan ajelua eri suuntiin, että kaikki on tasapitkinä. 
On kerrankin halpa ja hyvä.  :D

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:02
« Vastaus #53914 : 19.02.2019 kello on 12:00 »
Tämä minun nykyinen hiusmallini on ollut 9 vuotta. Ensimmäisen kerran Fugessa sen teki ruåtsalaisnaapurin rouva. Sen jälkeen itse. No joskus vaimo tarkistaa ja ajaa niskavillat kun ne eivät oikein katkea.  Kysymyksessä on malli "sänki". 3mm korkeudeksi koneeseen ja niin kauan ajelua eri suuntiin, että kaikki on tasapitkinä. 
On kerrankin halpa ja hyvä.  :D

Ite minäkin ajelen, mutta 6mm säätönä. Vaimo parsii sitten sieltä mihin en itse näe.

Lähemmäs 10 vuotta jo tällä mallilla - kyllästyin maksaan melkeen 20 samasta hommasta parturissa. ;D

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #53915 : 19.02.2019 kello on 12:09 »
    Leivoin suklaakeksejä.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:13
    • viva la France
    « Vastaus #53916 : 19.02.2019 kello on 12:54 »
    Ite minäkin ajelen, mutta 6mm säätönä. Vaimo parsii sitten sieltä mihin en itse näe.

Lähemmäs 10 vuotta jo tällä mallilla - kyllästyin maksaan melkeen 20 samasta hommasta parturissa. ;D

Jo miltei 35 vuotta 1-3 mm itse, viimme torstai taisi olla viimme kerta.
    Mutta tein minä jo saitin mukaisia asioitakin, kävin kaasupullon vaihtamassa, 20,98 €/ 10,5 kg.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 7.12.2025 kello on 10:57
    • Kulkija
    « Vastaus #53917 : 19.02.2019 kello on 14:33 »
    Turussa ollut eilisillan ja tämän päivän, vaan nyt rupian tekemään lähtöä, kun on laskiaispulla ja kahvee nautittuna.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:18
    • Lempäälä
    « Vastaus #53918 : 19.02.2019 kello on 18:19 »
      Viiden päivän, vanhan äijän ulkoliikunnan tulos.

Katohan, näyttää samanlaisilta kuin oman metsän puut. Ne on persiistä halkoa, lisää siihen vielä Lapin hidas kasvu eli ovat todella sitkaita.
       Ensin lekalla ja kiiloilla, isompi kiila 10 cm. paksu, jotta jaksan nostaa hydraulihalkojalle.

Ei tämä tällaisia kaikkia jaksa, suorat puut menee neljään osaan kerralla.Kaksi pöllin puolikasta jätin metsään lahopuuksi ötököille. ;D
      Suoremmat puut meni tyttäreni "tekemällä" kirveellä helpolla.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:11
    • Eläkeläinen
    « Vastaus #53919 : 19.02.2019 kello on 18:39 »
    Jospa ei enää tänä talvena tarvitse käydä vaunua putsaamassa.

• Kalustoon kuuluva
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    « Vastaus #53920 : 19.02.2019 kello on 18:57 »
    Hain paikallisesta Powerista netistä tilaamani pesukoneen. Sekä asensin sen paikalleen.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:43
    « Vastaus #53921 : 19.02.2019 kello on 21:12 »
    Kotiuduttu Espanjan lämmöstä tähän Suomen talven kurjuuteen Thumbd entistä vahvemmin tullu se tunne ettei Suomen synkkä talvi ole minua varten  ???

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:11.12.2025 kello on 18:34
    • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
    « Vastaus #53922 : 19.02.2019 kello on 22:01 »
    Kotiuduttu Espanjan lämmöstä tähän Suomen talven kurjuuteen Thumbd entistä vahvemmin tullu se tunne ettei Suomen synkkä talvi ole minua varten  ???

Tuttu tunne....
    Näillä näkymin menee tuonne huhtikuun alkuun että pääsee takaisin. (hakemaan kuljin pois)

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:33
    • Retkeilijä
    « Vastaus #53923 : 20.02.2019 kello on 06:59 »
    Herätty omasta sängystä. Pari yötä menikin lasaretissa, nilkka leikattiin ja nyt saapi kipsin kera pötkötellä.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
    • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
    « Vastaus #53924 : 20.02.2019 kello on 07:53 »
    Lainaus käyttäjältä: *****
    Herätty omasta sängystä. Pari yötä menikin lasaretissa, nilkka leikattiin ja nyt saapi kipsin kera pötkötellä.
    Pikaisia tervehtymisiä sinne kotisoffalle.