Eipä muuta kuin töitä.
Syömään pääsee, kun kaveri kerkiää.
Syömään pääsee, kun kaveri kerkiää.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3548 3549 [3550] 3551 3552 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Eipä muuta kuin töitä.
Syömään pääsee, kun kaveri kerkiää. soittivat viimevuoden puolella dna:sta että ovat tehneet uuden tukiaseman meidän nurkalla, tarjosivat 150mt nettiä 2kk hintaan 19,90 ja kaupanpäälle uusi Huawein reititin, en viitsinyt rahaa koekäyttöön laittaa joten valitsin ilmaisen 50mt yhteyden 2kk ajaksi. postipoika nyt toi sen eilen, pitäisi nyt rekisteröidä käyttöön ja testailla. Nyt mulla on telian 100mt yhteys ainakin laskulla.. Tyttö lupasi helmikuussa soitella miten on yhteydet toiminut, pyysin sitä sitten tekemään puhelinliittymistäk in kovan tarjouksen.
Lumityöt tehtynä
![]()
Kulkimeen nakertelin kenkäloutan. Heti sutkahti monoja täyteen.
![]()
Pitäisiköhän avata otsikko "mitä en tänään tehnyt"?
No en avaa. Laitan tähän. En vastannut tulleeseen puheluun "Southwark Taxi" Britanniasta. Mitähän olisi seurannut jos olisi vastannut? Pitäisiköhän avata otsikko "mitä en tänään tehnyt"? Oiskohan tuo tilatessa kerennyt teille nopeammin kuin suomen Kela taksi
Oiskohan tuo tilatessa kerennyt teille nopeammin kuin suomen Kela taksi Täytynee panna numero talteen! ![]() Täytynee panna numero talteen!Kela homassa täytyy nyt ottaa huomioon se, että joka niitä antaa heidän laitteen kautta on yksi päätteen omistajista jotka autoiliat ova liisanneet ne. Kiitos Kuopio! Kela homassa täytyy nyt ottaa huomioon se, että joka niitä antaa heidän laitteen kautta on yksi päätteen omistajista jotka autoiliat ova liisanneet ne. Kiitos Kuopio! Ja tämä on selkosuomeksi.....? Ja tämä on selkosuomeksi.....?PRO Keskus!,Goolesta löytyy lisää.Voihan sen verta nähdä vaivaa jotta kaivaa myös itse!
PRO Keskus!,Goolesta löytyy lisää.Voihan sen verta nähdä vaivaa jotta kaivaa myös itse! Jos laittaa "tärpin", niin voisi laittaa myös selvityksen tai linkin aiheeseen. Eikä odota, että kymmenet, sadat käyttäisivät aikaa sen etsimiseen. Varsinkaan kun ei edes oikein tiedä, mitä pitäisi hakea. Uimahalli ehtoo oli pitkästä aikaa.
Lumitöitä ja jo toisen kerran tänätalvena
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3548 3549 [3550] 3551 3552 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|