Perjantaina käytiin laittaan hiukan lyijyä liikenteeseen50 AE desert eagle gold
Tuo on muuten elämys, kerran on ollut kunnia kokeilla, yli 15 vuotta sitten. Mutta vieläkin muistan sen rekyylin.

Perjantaina käytiin laittaan hiukan lyijyä liikenteeseen Tuo on muuten elämys, kerran on ollut kunnia kokeilla, yli 15 vuotta sitten. Mutta vieläkin muistan sen rekyylin. ![]()
Tuo on muuten elämys, kerran on ollut kunnia kokeilla, yli 15 vuotta sitten. Mutta vieläkin muistan sen rekyylin. Mukavasti se potkas se 500 S&W on jonkin verran jytkympi vielä ![]() Kuvassa vasemmalla S&W:n ja oikealla desertin hylsy
Suuntautin m-auton aurauskulmat. Olivat olleet pielessä, haritusta 1mm. Sen jälkeen ostin kaksi uutta kitkarengasta eteen. Niillä mennee ainakin (toivottavasti) samat 35´000km kuin edellisilläkin, pelkästään eturenkaina. Ja tankkasin vielä edullista(?) dieseliä, ei löpöä.
Nyt on Jouluksi luvatut työt tehty ja
luovutettu asiakkaille. Tekisköhän huomenna jotain itselle, vaiko ei tekis mitään. ![]() Piirretty koko eilinen ja tämä päivä Soliferin sähkötaulun/ laturin kytkentäkuvaa. On kivaa.
![]()
Hapokasta hitsaillu Niin paljon että alkaa muistuttaan jo tätä kaveria
http://www.youtube.com/watch?v=hmLQaQiwnE0&feature=youtube_gdata_player Piirretty koko eilinen ja tämä päivä Soliferin sähkötaulun/ laturin kytkentäkuvaa. On kivaa. Saanko veikata. Onkos kyseessä valkea laturi, joka on vaatekaapissa? ![]() Nyt on Jouluksi luvatut työt tehty ja mä olen kans tehnyt kaiken laista kädet sauhuten tämän syksyn aikana ja aatellut et joskos sais itselleen tehtyä edes yhden punaisen kaulahuivin mut onneks ei silläkään niin kiirettä ole ollut kun on lämmintäkin + ollut jotta ensi talveksi se kaulahuivi ehtii oikein hyvin ... oikein loistavasti
Piirretty koko eilinen ja tämä päivä Soliferin sähkötaulun/ laturin kytkentäkuvaa. On kivaa. Kappelia (Tsasounaa) olen piirtänyt useamman päivän, joutohetkinä. Mittasuhteet pitäisi saada nyt täsmäämään, kun seinävahvuus tuleekin 40cm. Ihan mukavvoo hommoo. ![]() Lämmöt ja jääkaapin laitoin päälle, jos huomenna lähtis ajeleen Joulun viettoon...
Entäs jos vasta ylihuomenna.
![]() ihailtu luontoa
kun täällä mäellä on ainakin yksi millimetri jotain valkosta maassa ja katolla ![]() Pakataan autoa parhaillaan. Joulunviettoon matka käy. Hyvät joulut kaikille.
|