Työkamppeet päälle ja loms töihin, joka kestää aamu puolikuuteen. 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3533 3534 [3535] 3536 3537 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Työkamppeet päälle ja loms töihin, joka kestää aamu puolikuuteen.
Sain kädenpuristuksen työnantajalta, kera ansiomerkin. Kultainen sellainen.
![]() Sain kädenpuristuksen työnantajalta, kera ansiomerkin. Kultainen sellainen.Onnea vaan. Ne raha rikkaat kun saa kultaisen kädenpuristuksen niin se on se miljoona tai enempi. Minijän mummo hautatiin vajaa kuukausi sitten, nyt toinen mummo otti ja lähti taivaaseen, tuli sitten lapsosia yö kylään kun nuoret lähti pappaa katsomaan. Sain kädenpuristuksen työnantajalta, kera ansiomerkin. Kultainen sellainen.Heh hee,varmaan ny tunnet olevasi vuoden työntekijä,ei millään pahalla Meni ilta keskustassa myöhään ja tuli ekan kerran elämässä kokeiltua uberiä.
Hieno systeemi ainakin asiakkaan kannalta. 26km/28eur Ystävällinen kuski, uudehkon suberb skodan kanssa. Eikä haissut tupakka. Jatkoon Täällä mennyt paikallisella Überillä eli Grabilla päivittäin. Eilen puoli tuntia kentältä maksoi 6,5 euroa. Kaupunkisiirtymät euron kahta puolta. Olen antanut pienet juomarahat aina. Autot vaihdelleet uudesta 15-vuotiaaseen, mutta ilmastoituja ovat aina.
Kerran otin taksin, kun oli halvempi. Varmaan siksi, että lähin Grab oli yli 10 min matkan päässä. Sekin 20 km maksoi alle 8 euroa. Heh hee,varmaan ny tunnet olevasi vuoden työntekijä,ei millään pahalla Ei suinkaan, vaan nöyrällä mielellä . Kaikki saaneet ansiomerkin 10v (pronssinen), 20v (hopeinen) ja 30v (kultainen) etapilla. Hyvä työnantaja, hyvät työkaverit ja mukava työ. Jos elonpäiviä ja terveyttä riittää sekä työpaikka säilyy niin ennen eläkeikää kerkiää tulla 40v täyteen samassa työpaikassa. ![]() Tulipa illalla selailtua meidän firman myynnissä olevia uudenvuoden raketteja ja alustavaa ostoslistaa tehtyä. Mitään isompaa arsenaalia ei ole tarkoitus hankkia. max. 100€ on kipuraja.Viimeks olen uutena vuonna paukutellu joskus töissä ollessa. Puolenyön aikaan piti laukasta 12 kartussia. 13 oli varattu mahollisen suutarin takia. Kaikki 13 laukastiin. Myöhemmin kuulin yhden pikkutytön ihmetelleen yilmäärästä. Otin sit täks ja ens yöksi töitä, jotta saa leivän päälle voita ja makkaraa kaatuuko vaunussa seinät päälle vai/ja alkaa suussa napsaa? Itsekin olen joskus miettinyt jos vaunuun muuttais pysyvästi, mutta vähän samaa vaivaa itselläkin. No mun ei olis mikään pakko tehdä ansiotyötä, keksin kyllä muutakin puuhaa jos on tylsää mutta jos koko omaisuus ois vaunu ja auto niin vaikeeta ois. tarttisin silti oman pihan,pajan ja harrasteita. enkä tarkoita kausipaikan kukkaistutuksia tai sukkien kutomista.
Olen asunut autossa jo kohta kolme kuukautta. Mikä ettei, lupsakkaasti on mennyt. Kotona olisin kuitenkin mieluummin. Jossakin vaiheessa on ynnättävä, mitä kausipaikka asuminen on pitänyt sisällään. Täällä mennyt paikallisella Überillä eli Grabilla päivittäin. Eilen puoli tuntia kentältä maksoi 6,5 euroa. Kaupunkisiirtymät euron kahta puolta. Olen antanut pienet juomarahat aina. Autot vaihdelleet uudesta 15-vuotiaaseen, mutta ilmastoituja ovat aina. Annoin itsekkin pari euroa kuskille tippiä. Kohta alkaa telkkarissa ampumahiihtoa , naisten takaa-ajo.
![]() Kohta alkaa telkkarissa ampumahiihtoa , naisten takaa-ajo. Eikös se tuu vasta illalla? Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3533 3534 [3535] 3536 3537 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|