OnnittelutOnko yhtään keveempi olo
Pääsis mörskästä eroon ja rahat tilille niin sitten

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3515 3516 [3517] 3518 3519 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Onnittelut Pääsis mörskästä eroon ja rahat tilille niin sitten ![]()
Pääsis mörskästä eroon ja rahat tilille niin sittenNiin Mitäpä sitä karavaanari kivijalalla,jos on siirrettävä koti myös kumien päällä ![]() pitää nauttia eläkkeestä kun vielä elää,Jep valmisteltu pikkujoulua, pikkuväki tulee yökylään, 8 muksua ikä haitarissa 3-10v. Säpinää siis riittää.
valmisteltu pikkujoulua, pikkuväki tulee yökylään, 8 muksua ikä haitarissa 3-10v. Säpinää siis riittää.Vähän niin kuin meillä,iloista iltaa sinne Teille ![]() Mä kävin kampaajalla.Sopii Lähdin töistä vähäksi aikaa. Kiinalaisesta hain hyvät noutoruuat, niitä tässä punaviinin kera.
Muuten olisin tehnyt itse itsenäisyyspäivän aattoruuat, vaan ajasta teki nyt tiukkaa.
Kokoilin hieman "kausipaikka kulkimesta" tavaroita kasempaan. Huomenna aamulla on sitten sujuvampi lähteä karavaanarina Itsenäisyyspäivän juhlintaan.
![]() valmisteltu pikkujoulua, pikkuväki tulee yökylään, 8 muksua ikä haitarissa 3-10v. Säpinää siis riittää.Kuulosta kivalta,tuttua myös meillä .
Mä kävin kampaajalla. Sanoitko kampaajalle: että jakaus keskelle ja leveänä. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3515 3516 [3517] 3518 3519 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|