parhaat kaupat tehdään aina parkkipaikallaAmmattimiehet siellä vain myy.
Tarkoitat niitä, jotka juur oli messuilla, eikä halua raahata tavaraa kotiin?

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3494 3495 [3496] 3497 3498 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
parhaat kaupat tehdään aina parkkipaikalla Tarkoitat niitä, jotka juur oli messuilla, eikä halua raahata tavaraa kotiin? ![]() Tarkoitat niitä, jotka juur oli messuilla, eikä halua raahata tavaraa kotiin?On mukana myös huomenna! parhaat kaupat tehdään aina parkkipaikallaJuuri niin "Jäi yli messuilta ,saat -65% kun olet niin hyvä tyyppi" Voi *ittu ![]()
Aloitin leivinuunin lämmityskauden, puilla!
Aloitin leivinuunin lämmityskauden, puilla! Saman lämmityskauden aloitin jo alkuviikolla, koivuilla. Joka päivä kun lämmittää vajaan pesällisen niin pysyy sellainen tasainen lämpö. Ja mitä tähän päivään tulee, netistä tilattu jouluksi tavaraa Black Fridayn myötä. Aloitin leivinuunin lämmityskauden, puilla! Meillä on lämmitetty molempia tulisijoja jo parikuukautta. kerran-pari viikossa vuoron perään. On saanut pitää sähkölämmöt melko pienellä tähän asti. Saman lämmityskauden aloitin jo alkuviikolla, koivuilla. Joka päivä kun lämmittää vajaan pesällisen niin pysyy sellainen tasainen lämpö. Tuo tasainen lämmitys on varmasti hyvä, mutta olen omissa tulisijoissa huomannut uunin pysyvän puhtaampana kun polttaa aina kolme pesällistä ja lämpö nousee vähintään 250 asteeseen (leivinuuni). Korkeammalla lämmöllä hiillos myös palaa nopeammin loppuun ja pellit saa suhteessa nopeammin kiinni, niin ei mene niin paljoa lämpöä harakoille. Mulla ei ole leivinuunissa mahdollisuutta pudottaa hiillosta arinalle hiipumaan. Pyykin pesu ja pikkuhiljaa auton siihen kuntoon laitto että voi jäädä tähän pariksi viikoksi odottelemaan.
Jääkaapin sulatus alkaa illalla. Mietin tuossa jätänkö sähköpiuhan kiinni vai otanko irti. Ukkoset lähinnä arveluttavat. Toisaalta jos otan piuhan irti niin joku kuitenkin ottaa mun pistokkeesta virtaa (mun piikkiin). Sain tossa naapurin, ensi yöksi Olikohan sama, jonka tapasimme olikohan vuosi 12 tai 13 Ranuan Eläinpuiston campingalueella. Paisteltiin makkaraa ja juteltiin. Oli mukava pariskunta. Terkkuja vaan
Käytiin emännän kanssa katsomassa millaisessa kunnossa on perkkaamamme vanha polku. Ei löytynyt polkua. Metsäkone oli kaikki sotkenut. Pitää jossakin vaiheessa mennä toiseen päähän, sitten sen tietää missä kohden polku häviää.
Majava oli tehnyt taas padon puroon, vetelin risut ja pölkyt pois ja tyrkin menemään alajuoksulle. Ostin 16" alupyörät Huumoriin ja Michelin Agilis renkaat.
Siirrytty Savikoski Caravan.
Kävin moikkaamassa samalla tavalla hurahtaneita.
Kävin moikkaamassa samalla tavalla hurahtaneita. Olen huomannut, että vertaistuki on tärkeää. Ei pidä itseään pöljänä, kun on muitakin. Vähän eri laji, mutta silti. Soitivat juuri, kello 10:30 on huommenna luovutus, ottavat vielä kuvia kuulema lisää, joutuu poikakin lähtemään mukaan
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3494 3495 [3496] 3497 3498 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|