Jalat vapisee kun vähän oli katto jäinen,ja pimeä puski päälle.Mitä lie tämmösen rintsikan harjakorkeus,mulle ihan riittävän korkea
.Hattu pitää vielä laittaa, kunhan vapina hellittää
.|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3489 3490 [3491] 3492 3493 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Jalat vapisee kun vähän oli katto jäinen,ja pimeä puski päälle.Mitä lie tämmösen rintsikan harjakorkeus,mulle ihan riittävän korkea .Hattu pitää vielä laittaa, kunhan vapina hellittää .
Mulla on seinällä 230V irtopistorasia kolmella rasialla ja kahdella USB-laturilla. Jo jonkun aikaa olen ihmetellyt, kun ei lataa puhelinta/tabletteja kunnolla. Tänään varaus vaan aleni, vaikka laturi oli kiinni. Sitten kaivoin toisen vanhan latauspiuhan. Johan alkoi pelittää, ei ainakaan päällys ollut mitenkään huono. Edellinen vastaava oli melkein poikki ja sen takia piti vaihtaa aikoinaan. Marko Jantusta kuuntelin tänään. Sillä oli vähän kerrottavaa elämän realiteeteistä.Siinä on kaveri kyllä kaivanu oman monttunsa.. ![]() Lauantai aamuna kävi pari eläkeläisukkoa ovella kertomassa kuoleman jälkeisessä surussa miten jeesus voi auttaa... ![]() Totesin että en tarvitse uskoa muuta kun uskoa itseeni.. Luulen pärjääväni sillä jos lähiomaisilta sitä ei saa.. Satuolennot on heikoille.. ootko ajohommia tehny minkä verran viime aikoina? Koittanu välttää mahdollisuuksien mukaan mutta aina joku jollekkin keikalle kysyy. Liekkö tämä nyt kolmas kierros tätä sarjaa, sama vaikka istuis viis ensiapua peräkkäin siitä vois jotain hyödyllistä saadakkin.
Tästä eivät paljoa huutele. Ihmetelty mualiman menoa. Saan kuulema puukosta perjantaina.Onhan tuo hyvä ettei yllättäen isketä . Toivotaan että auttaa vaivaan ![]() Ihmetelty mualiman menoa. Saan kuulema puukosta perjantaina.Mä tuun jeesaan sua
Kertokaahan, arvoisat Caravaanarit millä mitoilla nämä parkki ruudut tehty? On meinaa vaunu niin keskellä ruutua mitä saa, niin molemmilta puolilta pyörät osittain viivan päällä Elä sure Tiplomaatti. Kun kapealla tiellä tulee rekka vastaan, se hoitaa ylileveän vaunun kavennuksen, ja ihan romahuttamalla. ![]() Elä sure Tiplomaatti. Kun kapealla tiellä tulee rekka vastaan, se hoitaa ylileveän vaunun kavennuksen, ja ihan romahuttamalla.Kyllä siellä molemmat sopivat menemään, myös kaksi rekkaa.Normi leveys tässä Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3489 3490 [3491] 3492 3493 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|