Meinasin kanssa lähteä töihin. Onneks sitten muistin ettei mulla ole töitä.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3480 3481 [3482] 3483 3484 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Meinasin kanssa lähteä töihin. Onneks sitten muistin ettei mulla ole töitä.
Meinasin kanssa lähteä töihin. Onneks sitten muistin ettei mulla ole töitä. ![]() Asensin jääkaapin etupaneeliin lämpömittarin. Tähän saakka ollu irtomittari jaloissa.. Eikä tarvii paristoja. https://www.ebay.co.uk/itm/50-110-c-Digital-LED-Thermometer-DC-5-12V-Car-Temperature-Panel-Meter-Gauge/281737781298?hash=item4198e16032:m:m1vJkNs7DpwNAyy-Q8p7n8w:rk:2:pf:0
Se on Akvedukti. Painovoimainen ns vesijohto.
Palattu Kainuun korpimetsistä kausipaikkalaisten luo. ![]()
Meinasin kanssa lähteä töihin. Onneks sitten muistin ettei mulla ole töitä. Hyvä, Vesako. Se on Akvedukti. Painovoimainen ns vesijohto. Juu niin se on. Kattelin googlen satelliittikuvista tuota niin siinä menee vesikouru päällä. Juu niin se on. Kattelin googlen satelliittikuvista tuota niin siinä menee vesikouru päällä.Tuossa joskus ajellessasi. Käy Pont du Gardissa , siinä Camping La Sousse ihan kilometrin päässä. Mukavaa nurkkaa Avignonin lähellä, motarilta muutama kilometri. Tuossa joskus ajellessasi. Käy Pont du Gardissa , siinä Camping La Sousse ihan kilometrin päässä. Joo, pitää joskus varmaan katella. En ole Ranskassa ikinä ollut campingillä. Enkä muutenkaan juuri kuin yhden yön viime vuonna (6h nukuin). Syöty hyvin, rakennettu legoilla, aloiteltu tv:n seinätelineen asennusta; hyvin suunniteltu on puoliksi tehty
, katottu formuloita.. eli sitä sun tätä.Kävin allekirjoittamassa kansalaisaloitteen dieselveron poistamiseksi.
![]() Kävin aamulla ulkomailla tankkaamassa, tasan tunti meni kun Suomen tullista menin ja Suomen tullista läksin kotia. Kerkesin tankata, käydä viipurin veikoilla ja Taxfreessä.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3480 3481 [3482] 3483 3484 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|