Työ yö taas edessä
Elintason nostoa vaan jotta pääsee vaihtamaan taas kulkimia. Rupee olemaan jo vanhaa mallia toi auto, ja vaunukin jo vuoden päästä jo vuoden 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3469 3470 [3471] 3472 3473 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Työ yö taas edessä
![]() Rupee olemaan jo vanhaa mallia toi auto, ja vaunukin jo vuoden päästä jo vuoden vanhat on vitsitkin. Työ yö taas edessä Ja tämä mies oli leipäjonossa hiljakkoin! Tainnu elintaso nousta päähän? No kukin tyylillään. Seinäjoelle tulin työreissulle. Mukavahan se on tulla ”omien joukkoon”.
Purettu puoli hiivattia et sai vaidettuu valo ja lämppärin säätönuppien polttimot 2kpl
Työ yö taas edessä Se on hyvä, että on palkka kohdallaan. Siitä menee iso siivu veroa ja noista hankinnoista vielä lisää. Hyödyttää kaikkia. Työ yö taas edessäKateuttako kuvittelit herättäväsi? ![]() Vai itsetunnon ylläpitoa?
Nastarattaat nakkelin (4tuntia) kulkimeen. Tervetuloa talven kulkemiset. Raskoneen jäljiltä oli toinen takanen kiristetty. Tuttu kaveri tuli ällistelemään ratashommia, puolentoista metrin jatkovarrella saimme yhdessä muterit löysättyä.
![]() Ja tämä mies oli leipäjonossa hiljakkoin! Tainnu elintaso nousta päähän? No kukin tyylillään.Täällä päin tuollaista sanotaan turhan vouhottajaksi. 2 hiirtä pyydyksessä. Laitoin harakoille sapuskaks, niin kohta huomasin ketun siinä vieressä. Hiiret hävinny. Enpä ennen ole nähny tuossa.
Ajelin Seinäjoelta kotia. Peräseinäjoen ja kyläkaupan kautta. Hyvin oli tilaa ostoksia tehdä, asiakkaita oli ehkä hiukan enemmän kuin henkilökuntaa.
Onnistui Vesa yhteensä 130 eurolla meille myymään, siitä taisi neidin huppari olla kolmasosan. Karavaanaritarvikke ita en edes etsinyt, vaan kympillä löysin 8 metrin rullamitan, joka näytti kestävän yli kolme metriä taittumatta. Sellaista olen etsinyt kauan, haluamatta maksaa Stanley Fat Maxista 70 euroa. Runopoikana osti Tommy Tabermanin runoilla koristettuja kertakäyttömukeja pienen pinon, kun olivat halpoja. Tom of Finland-petivaatteita ei rouva antanut ostaa, vaikka komeita olivat. Ajelin Seinäjoelta kotia. Peräseinäjoen ja kyläkaupan kautta. Hyvin oli tilaa ostoksia tehdä, asiakkaita oli ehkä hiukan enemmän kuin henkilökuntaa. Meillä emäntä keräilee tuota Tomppa kamaa, itse vähän toista mieltä asiasta. Mä ajelin Gibraltarin lähettyville puskaan. Viereen ajoi hulppean kokoinen Hymer kotimaan kilvissä. Pariskunta jutteli että tänäkin vuonna menossa Marokkoon 5kk ajaksi. Aamulla lähtee paatti tuosta muutaman kilometrin päästä. Meillä emäntä keräilee tuota Tomppa kamaa, itse vähän toista mieltä asiasta. Ei pussilakana homoksi tee. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3469 3470 [3471] 3472 3473 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|