Tyttö sai eileen ajokortin niin ollaan opiskeltu perheen autoja.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3466 3467 [3468] 3469 3470 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tyttö sai eileen ajokortin niin ollaan opiskeltu perheen autoja.
^kaverit, perhe, tutut muuten vaan hakeneet samaan aikaan jäsenyyttä. On kyllä harvinaista Toinen on minun, toista en tunne enkä ole edes nähnyt sitä toista. Toinen on minun, toista en tunne enkä ole edes nähnyt sitä toista. Sit oon kyllä kunnon sattuma. Suht vanhoja numeroitakin, iso % kuitenkin eroaa jossain vaiheessa Tuli todennettua kuinka hienoa tämä matkailuautoilu on.
75km siirtyminen tänään ja maisema vaihtui ihan eri tyyppiseen. Taas polkupyörämatkan päässä monta tusinaa mielenkiintoista paikkaa. Kunhan vaan kelit pitää. Otin auton liikennekäyttöön, tankkasin, ajoin 7km ja poistin käytöstä. Oottakoon tallissa kevättä.
Laitettu kesämökki talviteloille. Ens kevättä ootellessa...
Totettu, että taas on yksi vuoden kierto tullut täyteen. Onhan noita tullut jo muutama vuodesta -56 alkaen. Päivä on mennyt kausipaikalla. Toimistoon uusi lukkopesä ja vaununaapurin läppäriä katsellessa. Ihmetyttää kun yleensä saan kaikki toimimaan mutta tuon naapurin tietoteknisiin laitteisiin en oikein saa komentoa.
Tyttären poika viihdyttänyt meitä aamusta, jatkuu huomen iltaan
Rakennettiin portaat, saunottiin ja nautittiin illallinen. Tähtitaivasta kattelin. Leppoisa mökkipäivä, ei haitannut helle eikä sääsket, ja sade loppui aamulla.
Aamukahvi juotu, ja nyt nokka kohti Helsinki Vantaa lentokenttää. Kaveri lähtee talven viettoon Kanarialle.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3466 3467 [3468] 3469 3470 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|